Ruby Saw: Az igazi (Pillangó hatás 2.)

Író: Ruby Saw
Cím: Az igazi (Pillangó hatás 2.)
Oldalszám: 272
Kötéstípus: kartonált
Kiadó: My book (Magánkiadás)

Egy nő. Egy férfi. Temérdek pillangó. Egy érzés, melyet mindenki élete során csak egyszer érez. Liv Jackson életében hosszú, és keserves út vezet az igazihoz, de most végre úgy érzi, hogy révbe ért, hogy megtalálta. Virágok, szerelmes pillantások, erotikus testbeszéd, és olyan heves szívverés, ami az egekbe repíti a vérnyomást. Ez lenne az igaz szerelem, csakhogy senkinek nem adják ingyen, még Livnek sem.
Az egykor akaratos, és hisztis nőnek két lehetősége van: vagy hagyja tova szállni, vagy harcol. Liv azonban ezúttal felveszi a kesztyűt, és nem engedi elfutni a lehetőséget a boldogsághoz. Útján intrika, féltékenység, és egy régi ismerős is elkíséri. A végén pedig győz a szerelem? Az igazi szerelem?

Értékelés

Köszönöm szépen a könyvet Rubynak!

Már alig vártam, hogy olvassam Az igazit, kíváncsi voltam, hogy mi tartogat számomra a második rész. Ruby csoportjában már voltak spoilerek, így sokszor gyorsan átlapoztam, mivel ki nem állhatom őket, de most már bátran tekerek végig, hisz nincsen mitől félnem.:D

Liv egy véletlen folytán összetalálkozik régi "ismerősével", és kap egy lehetőséget, hogy New Orleans-ba utazhasson, és ott dolgozhasson, egy esküvői szalonban. Azt hinnénk, hogy a Pillangó-hatás már lezárult Liv életében, de nem, mert igazán most kezdődik el minden... 

Őszintén, mikor megtudtam, hogy érkezik folytatás a Pillangó-hatásnál nem nagyon gondolkodtam rajta, hogy tulajdonképpen most mi is fog benne történni, de jobb is volt, mert nem lőttem le magamnak a poént, és meglepetésként hathatott rám a történet. Nekem jobban tetszett, mint az első rész; megfontoltabb volt, sokkal szebb külsővel, és még jobb jelenetekkel.
Liv még mindig hozza a formáját a beszólásokkal, amik annyira tetszettek a történetben. Igazán befogadnám a barátaim közé. :D Kissé keveseltem Dylan szemszögeit, de végül is, ez pontosan így volt jó. Azért szerintem jó belelátni, hogy a másik pontosabban mit érez, hogyan gondolkodik, és még is a történethez kapcsolódik, de már egy másik élettörténetbe vezet bele kissé. (Ayumi szemszöge) Most már pontosan meg is értettem, hogy miért is kellett ez a történetbe. Tulajdonképpen úgymond egy visszatekintés a múltba. Valahol mélyen én hittem abban, hogy most is olvashatok Jay szemszögéből. (Ez most egy oltári hülyeség, de bennem volt, hogy visszatér.:D) Nekem igazán tetszett úgy kompletten az egész; kétszer ültem le neki olvasni, másodjára le is daráltam ezt a fantasztikus történetet, amit csak ajánlani tudok. minden olyan embernek, aki szereti a romantikus, és több szálas könyveket.❤
Már nagyon várom az írónő további könyveit, hisz kíváncsi vagyok milyen újdonságot tud még mutatni számomra. 😊

És ráadásul, ha még nem olvastad az első részt, akkor ha csatlakozol Ruby Saw csoportjába, ott ingyenesen letöltheted e-könyvként! 

Érdekesség: Éppen szerkesztgettem, mikor szembe jött velem ez a png kép, és mindenképpen egy idézetes képet szerettem volna belőle kreálni, így hát született ez:



A könyvet az írónőtől tudjátok beszerezni, írj neki facebookon!>> Katt ide!


Kedvenc idézetek: FIGYELEM SPOILERT TARTALMAZHAT, HA NEM OLVASTAD MÉG A KÖNYVET! Nem akartam minden lényegesebb részletet kimásolni, így most csak simán bedobom pár kedvencemet.:)

– Mit kellene tennem mégis? Ha azt érzed, akkor mondhatok én bármit neked. A fingből is szar lesz, ha erőltetik.
– Szóval a mi kapcsolatunk számodra már csak egy fing, amiből lehet, hogy szar lesz – válaszoltam lemondóan, és nevetve csóváltam meg a fejem.


Nem is tudom, hogy hirtelen mire is gondoltam, de az szerepelt a gondolataim között, hogy Rob Pierce fejét levágom, és kitűzöm a bejárati ajtóra kopogtatónak.

– Most elmegyek! – jelentette ki.
– Mégis hová? Így? – kérdeztem halálra vált arccal.
– Táncolni. Nem akarok semmi hülyeséget csinálni, csak táncolni akarok. Talán még pár felest legurítok, de semmi több. És taxival megyek, nem kell megijedned! Apa – felnézett rám, és céltudatosággal a szemében folytatta –, nem fogok semmit sem csinálni! Esküszöm!


Kissé megingott az addigi elfogyasztott alkoholtól, de utána kaptam. – Semmi probléma, becsíptem! De ezt kell csinálni, nem? Egy napot sírunk, aztán tovább megyünk. Jay-nél ez kimaradt. Nem akarok baromságot csinálni! Csak elsiratom ezt a pár hónapot, aztán árrivedercsi'.


– Most ez komolyan? Úristen! Biztos, hogy a véletlen műve, hogy te pont akkor jelensz meg, amikor Rob kidobott, és pont egy esküvőszervező végnél dolgozol, és pont van felvétel. Hiro, ez nem a kibaszott Hamupipőke sztori! Ne etess kérlek! – Javíts ki, ha tévedek, de a Hamupipőkében szolgálólányból lett hercegnő, itt meg ilyenről szó sincs – válaszolt cinikusan.


– Oké, átgondolom. Köszönöm, szenszej! – Látványosan meghajoltam előtte. A mozdulatra elnevette magát, majd megcsóválta a fejét:
– Nem igazán változtál semmit, és ez tetszik.


– Jól vagy? – kérdezte réveteg tekintettel. Komolyan kedvem lett volna megfejelni.
– Aha! Látom, te nem! Örülök neki!


– Ah, úristen! – A szívemre tettem a kezem, és fújtatni kezdtem. – Ülj le, pár perc, és kész vagyok.
– Én már elég kész vagyok… – szűrtem ki a fogaim közül.
– Tessék? – kérdezett vissza meglepetten.
– Seeemmi! – válaszoltam zavart nevetéssel kísérve.
El is tűnt a fürdőben, én pedig úgy nyújtottam utána a nyakamat, mint egy strucc, ha valami új történik körülötte, aztán beleomlottam egy fotelbe. Úgy éreztem magam, mint aki előtt elhúzták a minden finomsággal megpakolt szervírozós kocsit, de mégsem vehetett le róla semmit.


– Fogalmam sincs Hiro! Átjössz ide izompólóban, hogy szar a telefonod, aztán közlöd velem, hogy szeretsz, és rábaszol az ágyra, majd a hálóingem alatt kezdesz matatni. Te mit tennél? – Akarod, hogy előtte elvigyelek vacsizni, vagy randira?


Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések