Ruby Saw: Pillangó-hatás

Író: Ruby Saw
Cím: Pillangó-hatás
Oldalszám: 237
Kötéstípus: kartonált
Kiadó: MyBook

Egy féltőn óvott huszonkét éves lány. A védelmező Apa, és három férfi, akik a lány kegyeit szeretnék elnyerni.
Liv Jackson újabb esélyt kap egy hatalmas csalódás után Rob Pierce képében. Esélyt a szerelemre, de nem tudja hogyan kezelje tapasztalat híján.
Az évekkel ezelőtti, múló bánat helyét úgy látszik egy következő veszi át, amikor hirtelen újabb lehetőséget kap Hiro Shentől. De hogy Liv még jobban összezavarodjon feltűnik a fájdalmas múlt is: Jay Cullen.
A fiatal lány csak szerelemre vágyik és ezért semmitől sem retten el. A három férfi egymásnak feszül a szívéért.
De az Apa ehhez vajon mit szól?


Értékelés

A könyvet az írónő oldalán meghirdetett nyereményjátékon volt szerencsém megnyerni, amit nem sokkal később el is kezdtem, de közben mást is elkezdtem olvasni, úgyhogy egy kicsit hátrébb esett az olvasási listámon, de most végre sikerült befejeznem. 
Az alapötlete nekem nagyon tetszik, a több szemszögbe való betekintés is pluszként szolgált. Alapjában véve egy nagyon szépen felvázolt történet, viszont néhol hiányoltam azt, hogy az adott részt jobban kifejtse az író, de ez mellékes.
Végigkövethetjük egy olyan lány életét, aki már régen nem került férfiak közelébe, és most hárommal is összehozza a sors... Még ő maga sem tudja, hogy mit érez irántuk, mit akar tőlük, de végig olvasva az egész történetet egy tanulsággal teli könyvet kapunk. És hihetetlen, de valójában is létezik ilyen. 
Ahhoz képest, hogy a könyv vékony, és nem tűnik hosszúnak mégis egy tartalmas, és izgalmakkal megfűszerezett történetet kap az olvasó, amit ha elkezd olvasni nem igazán tud majd letenni a kezéből.
Az elején nekem kissé furcsa volt Liv viselkedése, mármint amilyen maga a karakter volt, de később már igazán megbarátkoztam vele, és jobban megismerhettem, valamint rájöttem, hogy az öt szereplő szemszöge által lett kerek, és egész a könyv. Bár én eltudtam volna képzelni, hogy egyikőjükkel sem lesz együtt, hisz az is egy megfelelő végkifejlet lett volna az író jóvoltából, de nem így lett.
Ha kíváncsi vagy, hogy melyikük nyeri el a lány szívét, akkor ideje, hogy beszerezd a könyvet.

Minden olyan embernek ajánlom, aki szereti a váltott szemszöges, váratlan fordulatokkal teli, szerelmes történeteket, amit Ruby Saw első regényében meg is lehet kapni... És itt nincs vége, hisz jön a folytatás...😎 




Borító: Nekem a kép nagyon tetszik, a cím elhelyezése viszont nem annyira, viszont nagyon találó, és felkelti az olvasó figyelmét. 

Most neked is lehetőséged van megnyerni Ruby Saw könyvét, újabb nyereményjáték van az írónő facebook oldalán!

Katt ide a részvételért! 
Kedvenc idézetek: VIGYÁZZ SPOILER!

– Haver, nekem komolyan semmi bajom a japánokkal, nézd, még a tornacipőm is kínai.


Hé, lányok! Egy szerelmi csalódás még nem a világ vége! Mindig van új a Nap alatt.Minden ember okkal kerül az életünkbe. Mindig van mit tanulni, és levonva a tanulságot, bölcsebben tovább kell állni. Nem benne ragadni a múltban. Élni kell az életet legjobb belátásotok szerint. A sebek nyalogatása egy darabig megy, de aztán fel kell állni, és újra ringbe lépni. Emelt fővel, büszkén. Így lesztek csak erősek.Hogy amikor meglátod azt, aki a szívedbe taposott, csak legyints, és annyit mondj: ó, már kihevertem, köszi a leckét!

Kiszálltam a kocsiból és arra lettem figyelmes, hogy sorra fékeznek le az autók körülöttem. Csak forgolódtam, és nem értettem mi történik. Ott voltam, ott álltam a jármű mellett, mégsem figyelt rám senki.
Aztán megfordultam, és közelebb mentem újra a kocsihoz. Akkor szembesültem a ténnyel, hogy „sikerrel” jártam. Elcsendesedtek a kusza gondolatok a fejemben, és semmit sem hallottam aztán. Könnyű voltam.
Halálomban is a bocsánatát kértem, amit bíztam benne, hogy a következő életemben majd megkapok.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések