Az öt legolvasottabb magyar wattpad történet + plusszokkal


Sziasztok!
Este felé így egy bejegyzés ötlet szállt a fejembe. Mi lenne, ha összegyűjteném a legolvasottabb könyveket wattpadról és azokat véleményezném?
Miért is ne, hiszen rengeteg tehetséges író van ezen a platformon is, és csak arra várnak ezek a történetek, hogy elolvassák őket. :)

Remélem valamelyiket el is olvassátok, és tetszeni is fog nektek! ❤


5. 
Váratlan változások 
899,367



Nem olvastam a történetet, így sajnos véleményt nem igazán tudok mondani. Szerintem egy mostohatestvérpár szerelmet kaphatunk a történettől.

4.
A Szüzek köre
1,025,815



Régebben olvastam a könyvet, és nagyon imádtam. Az egész történet nagyon egyedi és az író rettenetesen jól bánik a szavakkal. Érdemes lenne könyvben is kiadnia. :)

3. 
A vonzás szabálya
1,051,589



Egy-két fejezetet olvastam a könyvből, de igazán nem folytattam régebben. Azonban az írónőnek nem csak ez az egy sikersztorija van, így biztosan el fogom olvasni. :)

2.
Bajkeverők
1,057,454


Szintén nem olvastam, de aki szereti a rossz fiús történetet, azoknak biztosan tetszeni fog. :) Kicsit sajnálom, hogy egy sima Andy Black a borító. Szerintem ilyen nagy nézettséggel egy rendesebb borítót is kaphatna a történet. :)

1.
Csak barátok... Extrákkal
1,640,583



Régebben is beleolvastam, de még idén is ebbe a könyvbe, és rá kellett jönnöm, hogy ez egyáltalán nem az én könyvem. Még mindig nem tetszik, és nem is fog. Aki jobban benne van a wattpados témában az tudja, hogy pontosan miért is lett ennyire felkapott ez a történet. Ettől függetlenül még bárkinek tetszhet. :)

+

Ezeken kívül megosztanám még pár kedvenc könyvemet, amiket feltétlenül ajánlom, hogy olvassatok el, ha szeretitek az adott műfajt. :)

Megjátszott kapcsolat



Egy pár óra alatt képes voltam ledarálni a részeket. Nem befejezett így most várok a többi részre. :D

Rabod vagyok



Sok ehhez hasonló történet van, de ennek ellenére pár éve engem nagyon megfogott. :)

Hello, Mr. Hemmings



Tudni illik rólam, hogy sokáig imádtam a 5SOS-t. Egy ideig csak Luke-ot istenítettem, de aztán már mindegyikőjüket. Abban az időszakban találtam rá erre a sztorira is! Nagyon tetszett! *-*

Lyra



Egy pár óra alatt elolvastam az egész könyvet, imádtam, teljesen beleszippantott a világba. :) (Valószínűleg egy teljes értékelést is fogok hozni a könyvről.)
E-könyvként itt tudod letölteni az összes művét Julia RedHoodnak! :)

  The Bright Side



Erről a könyvről lehetne a legtöbbet beszélni. Igen, egy könyvről beszélünk, ugyanis Baróthy Bori itt tette közzé először a történetet és csak később lett belőle könyv! De nem csak ez az egyetlen sztori, amivel ezt a műveletet végrehajtotta. Még van ám pár kiadott könyve!
Amennyi részt olvastam a Napos Oldaladból, nekem hihetetlenül tetszett, ezért is szeretném majd papírformában beszerezni. :)




Fülszöveg

Sol Robertson javítóintézetbe kényszerül két évre. Ám egy hátrányos helyzetű fiatalokat segítő programnak köszönhetően a 17 éves lányt egy katonai táborba küldik, ahol találkozik Dylan-el, a szexi ám hihetetlenül bunkó katonával. Sol nemtudja eldönteni, hogy legszívesebben megcsókolná a fiút, vagy egy jó nagy pofont keverjen le neki. Lehet e gyűlöletből szerelem és milyen titkokat őriz Sol?

Ha neked is tetszik, akkor a könyvet itt meg is rendelheted!




Baróthy Borbála eddigi összes megjelent műve


Váratlan vonzalom | Kártyák kiterítve | Napos oldalad | Piper

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések