Meghan March: Vágy és szerelem – Vágy trilógia 3.

Író: Meghan March
Cím: Vágy és szerelem
Oldalszám: 224
Kötéstípus: kartonált
Kiadó: Álomgyár kiadó
Imádom ezeket a szavakat.
Ő az enyém, és ha azt hiszi, hagyni fogom, hogy elszaladjon, és nem találom meg, hogy visszahozzam oda, ahová tartozik – hozzám – akkor bizony nagyon téved.
Mert én övön alul is ütök, ha arról van szó, hogy boldogan éljünk, amíg meg nem halunk.

A Vágy és szerelem a Vágy-trilógia befejező része, a Vágy és hatalom és a Vágy és kétség után érdemes olvasni.

Meghan March erős, érzéki nőkről ír és mocskos szájú alfahímekről, akiket térdre kényszerítenek. Impulzív és kedélyes, és senkitől nem kér bocsánatot, amiért imád pikáns dolgokat írni. Erotikus regényei Amerikában hatalmas sikert aratnak, és minden bizonnyal a hazai olvasók kedvence is lesz.

Értékelés 

Köszönöm szépen a recenziós példányt az Álomgyár kiadónak! 

A másodikkal ellentétben ez a rész most sokkal jobban tetszett, csak sajnáltam, hogy az író belevitt egy olyan szálat, amit elhagyni kellett volna, vagy jobban ki kellett volna dolgoznia, de így is tetszett, és örülök, hogy részese lehettem Holly és Creighton történetének.
Az erotikus formát még mindig megkaptuk, valamint végre kiteljesedhetett a szerelmük, és őszintén eléggé élvezetes, mikor a milliárdos végre szerelemre talál, és megváltozik. Na jó, azért nem mindenben. ;) Valamint Holly is megoldást talál a problémáira. A Holly anyukájáról is több sort szerettem volna látni, de valahogy ez is jobb megoldásnak bizonyult. Mint mindig most is hamar végezni tudtam a ezzel a résszel is.
Lényegre törő történet, amit nem húz az író a végtelenségig, még is élvezetes, és egyszerű, de nagyszerű.
Azt hiszem méltó befejezést kapott a történet, amit másként nem is tudtam volna elképzelni, de azért örültem volna ha még is egy kissé frappánsabb végletet kap. Nagyon sok hasonló történet van, de még is ez a trilógia teljesen más újdonságokkal lát el minket. Minden olyan erotikus-romantikus rajongónak ajánlom, aki valamilyen újdonságot szeretne olvasni a témában. :)


Kedvenc idézetek:


Az anyámon és a húgomon kívül még egyetlen nőnek sem mondtam, hogy szeretem.

Követem őket a tornác lépcsőjén, így minden szavukat hallom. Orra buknék, de Creighton eldobja a zacskót, és megfog, mielőtt lefejelném a tornác falécét.
– A fenébe, Holly! Minden rendben? – kérdezi, miközben megtámaszt, és a szemembe néz.
Meglepődve nézek mélybarna szemébe. Azon gondolkodom, vajon mikor változott meg minden. Azt hittem, még mindig olyan dühös, mint a reggel volt. Ehelyett úgy tart a karjaiban, mint aki soha nem akar elengedni. Sem a szó fizikai, sem lelki értelmében.

– Te az egész szomszédságot meg akarod etetni? – kérdezi Logan, majd hozzáteszi: Vagy ilyen sokáig akarsz maradni?
– Addig maradok, míg Holly maradni akar – válaszolja tárgyilagosan Creighton.

Logan úgy döntött, evéssel indítunk, méghozzá Mr. Burgernél. Ez az egyetlen gyorsétterem, ugyanis a McDonald's nem akart errefelé terjeszkedni.

Az első és a második kötetről a véleményemet a képre kattintva tudod elérni: 




Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések