Interjú Dawn Silverrel, a Szabadon c. könyv alkotójával

Sziasztok! Egy napos csúszással (tegnap tettem volna ki), de itt is lenne a várva várt interjú méghozzá Dawn Silver írónővel.❤


Mesélj magadról! Mikor, és miért kezdtél el írni?


Mindig is szerettem történeteket kitalálni, már gyerekként is. Elég kevés barátom volt, ezért
legtöbbször egyfajta fantázia világot teremtettem magamnak. Először jött az olvasás, aztán az írás. Eleinte csak bugyuta kis meséket vetettem papírra, illetve másokat próbáltam "utánozni", aztán szép lassan idővel kialakult a saját stílusom.

Mennyi időt szoktál eltölteni írással?

Ez eléggé változó sajnos legtöbbször nem annyit, mint szeretnék. Dolgozom, és bár elég rugalmas a munkaidőm, sok energiát kivesz belőlem, ráadásul épp szellemileg. Általában reggel-délelőtt tudok írni, próbálom azt tartani, hogy legalább napi 300 szót írjak, de ez se mindig sikerül.

Íráson kívül mivel szoktál még foglalkozni?

Természetesen imádok olvasni! Sokat és sokfélét. Aztán szeretek a kiskutyámmal sétálni, sorozatokat nézni, kirándulni, barátokkal lenni.

Hogyan jött a Szabadon (Fearless I.) c. könyved ötlete?

A Fearless egy egyszerű novellaként indult. Egy fiatal lányról írtam, akit bántalmaz a férje, és a lány végül egy másik, erős jellemű lány segítségével bosszút áll. Aztán valahogy fejben tovább szőttem a történetet, és időközben komolyabb irányt is vett.


Hány részesre tervezed a Fearlesst? Mikorra várható Sadie története?

Egyelőre két részesnek gondoltam Sadie története is inkább amolyan kiegészítés, hogy megismerjük az ő hátterét is. Sajnos nem tudom, mikor lesz a megjelenés. Elkezdtem írni, jó pár fejezet el is készült, de időközben közbe szólt egy másik történet, és még azt csiszolgatom, illetve kiadót keresek.

Miért pont a LMBTQ témában írtál? A további könyveidben is jelen lesz?

Nagyon fontos számomra ez a téma, mindig is az volt. Szeretném, ha az emberek nem tabuként kezelnék, és szerencsére úgy vettem észre, hogy manapság nyitottabbak is ezen a téren. Remélem, ez így marad, hiszen mindig tervezek belevinni "meleg" vonalat a történeteimbe. Sőt, elárulok egy titkot: a következő regényem szinte teljesen erre épül.

Szoktál zenét hallgatni írás közben? Ha igen, akkor melyik számokat?

Írás közben nem igazán. Tudom, sokan szeretik, de nekem elvonja a figyelmem, főleg ha dalszöveg is van. Inkább előtte, vagy utána szoktam, és maximum társítok valamilyen számot a regényhez. A Fearless-ben például egy Nickelback dalszöveg részlet szerepel.

Mit gondol a családod arról, hogy írsz?


Örülnek neki, és támogatnak! A családban sokan be is szerezték a Fearless-t, ami különösen jól esik.

Üzenj valamit az olvasóidnak, és a kezdő írópalántáknak!

Az olvasóknak azt üzenném, hogy ne riadjanak el a történettől, és legyenek nyitottak! Illetve, minden véleménynek örülök, hiszen abból is csak tanulok. Ami pedig az írást illeti, sose adjátok fel! Kövessétek az álmaitokat, és olvassatok, gyakoroljatok sokat!

Köszönöm szépen, hogy elvállaltad az interjút! :)




Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések