Dawn Silver: Szabadon – Fearless 1.

Író: Dawn Silver
Cím: Szabadon (Fearless 1.)
Oldalszám: 251
Kötéstípus: kartonált
Kiadó: Colorcom Media

Olivia két éve rettegésben él; két éve, mióta belépett egy házasságba, melyre kizárólag a körülmények kényszerítették. Férje megalázza, testileg-lelkileg is csak gyötri, és a fiatal lány úgy érzi, elveszett számára a remény. Aztán egy nap Mitch közli, hogy elutaznak; a cél Colorado, és azon belül a Fearless, mely egyszerre menedék, és egy hely, ahol nem maradnak többé titkok. Kiderül, hogy Mitch nem egészen az, akinek Olivia hitte, és a lánynak is választania kell: a tét a saját szabadsága, és egy új, nem várt szerelem, amely tragédiával is végződhet.




Értékelés

Mikor elkezdtem olvasni a könyvet, akkor nem is tudtam, hogy LMBTQ téma van benne, bár így sejtettem az olvasása közben, de mikor be is bizonyosodott csak néztem, meglepődtem, és örültem.

Olivia már teljesen beletörődött, és hagyja, hogy férje bántalmazza őt, ha valami nem úgy alakul, ahogyan azt ő szeretné. Azonban mikor Coloradoba utazik a házaspár teljesen megváltozik mindkettejük élete, de legfőképpen Olivia-é.

Úristen... Ez a könyv maga a gyönyörűség! Az ember nem is gondolná az elején, hogy mi is fog kisülni ebből a könyvből. Én sem tudtam, csak egyszerűen haladt a történet, és kerestem a lényeget, és amilyen szépen lassan haladt a történet úgy pörgött fel a végére, és össze- vissza csavargatta a szálat, hogy azt a mindenségit, csak kapkodtam a fejemet. De mikor befejeztem a könyvet egy kicsit hiányérzetem lett, mivel még szívesen olvastam volna tovább. Kifejezetten érdekes volt számomra, hogy néhol a szereplők milyen hosszan meséltek magukról. Örülök, hogy a nyereményjátékon én nyertem a könyvet, mert ha nem, akkor nem is tudom mikor jutok hozzá ehhez a szépséges könyvhöz.
A könyv megmutatja, hogy milyen az, amikor az ember már nem menekül, csak beletörődik a saját helyzetébe, és a segítség elfogadása nélkül is tud szabad ember lenni, bár ennek meg van a maga ára.

Ha kíváncsi vagy a történetre akkor ezen linken be is tudod szerezni a könyvet!

Karakterek:

Olivia: Tulajdonképpen mintha teljesen nem ismertem volna meg őt, de még is élvezhető volt olvasni a szemszögét, átélni vele a történetet.

Mitch: Hát mit is mondjak, nem lett a szívem csücske, de nem is utáltam meg annyira. Vele ez a történet kerek, és egész.

Freya: Freya azt hiszem mindent visz. Nekem nagyon tetszett a karaktere, ahogy kiáll az emberekért, és nem fél semmitől sem. Ő pontosan tudja, hogy van kiút a nehéz helyzetekből. Bárcsak sok ilyen ember lenne, mint ő.

Összességében: 

Engem letudott kötni a könyv, igaz belekezdtem aztán kissé félre raktam, de mikor újra elővettem nem lehetett kivenni a kezemből, addig amíg be nem fejeztem.
Mindenféleképpen elfogom olvasni Sadie történetét, kíváncsi vagyok milyen újdonsággal bukkan elő az írónő. Már alig várom! 

Azoknak az olvasóknak ajánlom, akik nem vetik meg az LMBTQ témát, szívesen olvasnak egy tripla csavart a könyvben, de még is szeretik a könnyed történeteket... 

Kedvenc idézet(ek): SPOILER VESZÉLY!

Egy okos gyerek veszélyesebb, mint egy buta felnőtt.


Egész szépen csengett a hangja, kicsit mélyen, és áradt belőle az átélés. Nem akartam ismét zavarba jönni, mégis nehezen tudtam leplezni, mennyire összezavar. Nem értettem, miért szorul össze a gyomrom, és mi ez a különös, gerincemen végigfutó érzés. Lehajtottam a fejem, és befejeztem az átkozott szendvicseket. Mire mindketten végeztünk, odakint már sütött a nap. Freya lehalkította a rádiót, és néhány szelet kenyeret átrakott egy tálcára.
– Remélem, szép napod lesz – mondta nekem, majd a tálcával együtt kiment a konyhából, és eltűnt a titkos folyóson.


Még volt egy hosszabb részlet, de annyit nem akarok spoilerezni, már ha ezeket is elolvastad.:D (118-119 oldal.) 


Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések