Interjú Ruby Saw-val, a Pillangó-hatás írónőjével

Sziasztok! A mai nap Ruby Saw íróval hoztam nektek interjút, akit pár nappal ezelőtt kérdezgettem ki.:) Remélem egy kicsit többet tudtok majd meg a Pillangó-hatás szerzőjéről.;) És hozzátenném, hogy több, mint 30 ezer kattintás van a blogomon.*-* Köszönöm nektek, hogy követtek, és olvastok! <3 Nem húzom tovább a szót, íme az interjú:


Mikor kezdtél el írni?

Még általános iskolában.

Mit jelent számodra az írás?


Kikapcsolódást, elmenekülést a való életből. Így, amíg írok sem a saját problémáimmal kell foglalkoznom, hanem az adott karakter „életével”.

Mi, vagy ki inspirál az írásban?


Nagyon sok mindenből veszek inspirációt. Például elcsípett párbeszédek, filmek, de leginkább a zene inspirál. És nem, eddig még nem mintáztam élő emberről karakter jellemet, de ez szerintem nem is fog változni.

Mennyi időt szentelsz az írásnak?

Változó. Ha éppen elkap a hullám, akkor napokat. Ha nem, csak éppen egy fejezethez van ihletem, akkor egy, két órát.

Saját életedből meríted az ötleteket a könyveidhez, vagy csak kitaláció?

A Pillangó-hatásban van a saját életemből is, az összes élettapasztalatom benne van, de leginkább csak az elmémre hagyatkozok.

Milyen műfajban szeretsz a leginkább alkotni? Melyikben szeretnéd majd kipróbálni magad?


Ez a romantikus-erotikus dolog úgy érzem, fekszik nekem. Azt hiszem, hogy sikerül átadnom a szituáció pillanatnyi érzését, tehát azt mondanám, hogy ez az a műfaj, amiben szívesen írok.

Talán a misztikusban. Nem, nem fantasy! Isten óvjon tőle! Szeretem a misztikumot, úgy, mint szellemek, de nem biztos, hogy megírni is meg tudnám.

Írás mellett van még valamilyen más hobbid?
Ha olyanom van, akkor szeretek főzni, és sütni, de ez nagyon ritkán fordul elő velem, és nem is mondanám kifejezetten hobbinak sem. Talán a filmezés lenne a második hobbi, amit megjelölnék.

Hogyan alakult meg a Pillangó-hatás c. történeted? Mindig is a fejedben volt a történet, vagy csak hirtelen ötlet volt?

Tavaly írtam meg olyan tizenhét fejezetig, aztán pihenőre raktam, hogy majd lesz vele valami. Ritkán fejeztem be bármit is sajnos, mindig jött újabb ötlet, és azonnal írni akartam. Aztán végül most januárban fejeztem be, hogy kiadásra küldhessem.

Nem volt a fejemben, sőt teljesen ki sem gondoltam, csak az alapja tetszett, hogy három pasi egy nőért, de a miérteken sosem gondolkodtam. Erre januárban került sor, hogy értelmet adtam a történetnek.

Mikor jelenik meg a Pillangó-hatás folytatása?

Ha minden jól megy, akkor augusztusban.

Mitől fog különbözni az előző résztől?

Stílusában. Sokkal viccesebb lesz, és nem lesz benne drámai rész. És azt hiszem, mondhatom azt is, hogy ezerszer szebb lesz kívül is, és belül is maga a könyv is.

Pillangó hatás folytatásának, Az igazinak a borítója. :) 

Megvan már, hogy milyen lesz a következő történeted? Mesélnél róla?

Igen, megvan!
Nos, ez egy – talán – eléggé lerágott csont, amiről először le is mondtam, de végül nem engedett.

Egy fiatal lányról fog szólni, aki akarata ellenére Japánba kell költözzön a szüleivel. Itt majd rálel a szerelemre, és ez nem fog tetszeni mindenkinek. Ezer, és egy ilyet lehet olvasni, viszont én egy kis akciót szeretnék csempészni bele, hogy ne laposodjon el a sztori, és ne legyen cukorszirupos, illetve klisés. A címe pedig Sakura – Egy első szerelem története lesz.

+ Mit üzensz az olvasóidnak?

Köszönöm szépen, hogy engem választottak egy történet erejéig, és remélem, hogy ez azt is jelenti, hogy több történetre is vállalkoznának, ami a fejemből pattan ki. :)



RUBY SAW AZ IGAZI - KÖNYVJELZŐ PÁLYÁZAT! 
JELENTKEZZ TE IS! 


Kreatívnak érzed magad? Szeretnéd, hogy az általad tervezett könyvjelző legyen Az igazi hivatalos könyvjelzője? Ha felcsigáztam az érdeklődésedet, akkor írj egy e-mailt a rubysawwriter@gmail.com címre, és tájékoztatlak a részletekről.
Minden könyvjelző fel fog kerülni az oldalra! Az is lehet, hogy több csodás terv esetén kettőt fogok kiválasztani. Ne habozz, jelentkezz, és légy kreatív!
Jelentkezési határidő: Július 10.
Munkák leadási határideje: Július 12.




Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések