Ruby Saw: Liv Jackson életei - könyvértékelés

Köszönöm szépen Ruby Saw írónőnek, hogy megjelenés előtt olvashattam a könyvet!❤


Író: Ruby Saw
Cím: Liv Jackson életei
Oldalszám: 432
Kötéstípus: - (e-könyv)
Kiadó: Book Dreams

Ruby Saw első könyvét egy nyereményjátékon nyertem meg, és azóta is minden könyvét szívvel-lélekkel olvasom el. Újabb regényei számomra mindig egy új meglepetés okoznak, miközben az írónő írása egyre jobb. Most a Pillangó-hatás sorozatának bővített változatát volt szerencsém elolvasni, ami azt kell, hogy mondjam igenis tartogat meglepetéseket a számunkra. Szerintem még mindig nem csak egy kis szerelmi regény, ami kikapcsolódásra alkalmas, hanem sokkal több van benne, mint azt gondoljuk. A sorokban mély gondolatok ékelődnek be, amik elgondolkodtatják az olvasót.

Liv igazi példa arra, hogy milyen is a való életben a szerelem: néha borzalmas napokat kell átélned emiatt, viszont előbb-utóbb megtalál Az igazi, akitől pillangók keletkeznek a gyomrodban, ahányszor csak meglátod Őt. Még most talán nem is sejted, de lehet éppen a szomszédodban rejtőzik, vagy már egy vonaton utaztál vele, esetleg egy volt osztálytársad, akivel később a sors összehoz.

Tényleg igaz az, hogy megérzed, hogyha az igazi áll előtted. Lehet, hogy nem azonnal, de megérzed.

A történet ugyan nem volt ismeretlen számomra, mégis el kell ismernem, hogy Ruby remekül újraírta a két kötetet. Teljes mértékben áttudtam érezni Liv problémáját, és azt, hogy Ayumit görbetükörként mutatta be. Szerintem igenis kellett a történetbe, így volt kerek egész. 
A három férfi egymás ellentétei, mégis mindegyikükben van valami, ami miatt egyáltalán nem éreztem őket soknak. Mindenkinek megvolt a saját szerepe, tanulsága.
Dylan, Liv apja, néhol az őrületbe kergetett a sok aggódásával, de teljes mértékben megtudtam érteni, hogy ezek után mennyire félti a lányát. Valószínűleg nekem is bogár lett volna a fülemben.
Liv Jackson életei megmutatja, hogy a szerelem legsötétebb bugyraiból is van kiút, hogy mindannyiunk számára jut egy olyan lelki társ, aki viszontszeret, bármilyenek is vagyunk, aki mellettünk áll, kiegészíti, és szebbé teszi a napjainkat. ❤

F: Ruby Saw Hivatalos Oldala


Szerezd meg kedvezményesen a Book Dreams kiadó webshopjából! ❤

Szerezd meg ingyen A pillangó öröksége c. novellát! 💛

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések