Rólam

Sziasztok!

Alíz vagyok, 17 éves.
Körülbelül hetedikes vagy nyolcadikos koromban kezdtem el igazán olvasni. Természetesen én is az SZJG miatt csöppentem bele az olvasás világába, ma már egy kicsit másképp vélekedek a sorozatról, de azért egy nagyon szép emlék nekem még mindig.
Rá egy évre, azaz 2016-ban kezdtem el a blogomat, ami Olvassunk együtt néven fut.
Nagyon sok fajta könyvet szívesen elolvasok, persze csak, ha van hozzá kedvem. :D Emellett írom még a saját történeteimet, amiket remélem egy nap papír formátumban is láthatom a kezeim között, és a könyvesboltok polcain tudhatom őket. :)
Nagyon maximalista vagyok, képes vagyok napokig tárolgatni egy-egy bejegyzést, csak mert még nem vagyok benne teljesen biztos. Ez persze kihat a képeimre meg az írásaimra is. :D

2018 Júliusában hoztam létre a Könyvespolc Magazint, ami magyar, illetve külföldi szerzőkkel is foglalkozott, emellett a wattpadra is kiterjedt. Jó pár bloggerrel tevékenykedtem együtt, illetve volt egy társam is, de végül csak egyedül maradtam, mint "vezető". Pár hónapja viszont búcsút intettem ennek, mert úgy vettem észre, hogy annyira nincsen erre "kereslet" és már én sem élveztem annyira. Ugyanakkor a wattpados részleget megtartottam, két társammal, ők kritikáznak én meg szerkesztem a blogot, illetve képeket csinálok, "marketingelek", ha így is nevezhetjük. :)

Ezek mellett szeretek zenét hallgatni, és fotózni is. Minden vágyam egy rendes kamera, amit remélem idén már meg is tudok venni. Instagramra szoktam feltölteni a képeimet, ugyan nem a legjobbak, de mindig a maximumot próbálom kihozni magamból.

Összesítve: imádok olvasni, írni, maximalista vagyok, szeretek csacsogni és picit "munkamániás" vagyok. :D

Elérhetőségeimért kattints ide!


Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések