Ella Maise: Akarlak, Adam Connor


Író: Ella Maise
Cím: Akarlak, Adam Connor
Oldalszám: 510
Kötéstípus: puha táblás
Kiadó: Álomgyár

Fülszöveg

Kérdezheted persze, hogy ki a fene az az Adam Connor. Ez a nemrégiben elvált Oscar-díjas filmszínész mostanában költözött be a szomszédunkba a kisfiával. Ő a legdögösebb lélegzetelállító szuperhím és egyben a legmegáltalkodottabb agyafúrt gazember, akivel valaha is találkoztam.

Teljesen őszintén kérdezem, te talán nem kukucskáltál volna át a kerítés fölött, hogy egy gyors pillantást vethess rá, remélhetőleg, amikor meztelen? Nem olvadtál volna el a boldogságtól, ahogy edzés közben bámulod, miközben az ötéves kisfia beszél hozzá? Említsem talán meg ezeken felül a hasizmát, a nadrágjában azt a hatalmas duzzanatot vagy a lenyűgöző izmos karját? Szóval azt mondod, hogy te nem leskelődnél utána? Hát persze…
Nekem természetesen eszembe se jutott, hogy betörjek hozzá, vagy magánlaksértést kövessek el, igazából az járt az eszemben, hogy felajánlom neki, hogy a fejét a vállamra – vagy talán a cicimre – hajtva sírhassa ki magát (a válása miatt), ám ehelyett az a gazember egy apró kis félreértés után elintézte, hogy rács mögé kerüljek. Bizony, börtönbe! Arra számítottam, hogy a köszönetét az orgazmusok végtelen áradatával fejezi ki, nem pedig, hogy börtönbe kerülök miatta!

Ezt követően már nem azt terveztem, hogy meglovagoljam és boldoggá tegyem, hanem azt, hogyan fojtsam meg. Na, de mi van akkor, ha a testem nem csupán megremegett, amikor Adam olyan édes kis aljasságokat suttogott a fülembe? Ezért senki nem tehet szemrehányást nekem. Egyébként is, mikor csókolózott utoljára ez a pasi? Ki ne élvezne egy olyan csókot, ami miatt esetleg megáll a szíve?
Csakhogy én akkor sem szerethettem volna bele, ha ő meg a fia volna a világ legcsodálatosabb ajándéka, amiben egy nő részesülhet. Persze egy szóval sem állítom, hogy ennyire szuper. Nem számít, hogy milyen ígéreteket suttog a fülembe, egy átok nem engedi, hogy boldogok legyünk. Bár én nem vagyok egy vártoronyba zárt királykisasszony, akit meg kell menteni – nagyon is képes vagyok arra, hogy egyedül is megmeneküljek –, de valahol a lelkem legmélyén továbbra is azt reméltem, hogy Adam Connor lesz a történetem hőse.

Értékelés

Ella Maise nagyon is tud valamit, mert már másodjára varázsolta el a lelkemet. Először Jason Thorn-nal, most meg Adammel. Ezt a könyvet is olyan hamar befejeztem, hogy már legszívesebben a következő Ella könyvet vettem volna a kezembe. Ez a könyv tényleg letehetetlen, még én is alig akartam elszabadulni tőle. Maise írónő egy olyan világba repít el, mintha tényleg valóság lenne, mintha az ember benne élne és a szereplőkkel, együtt létezne a könyvben. Csodálatos érzés, és az is, hogy annyira elrabolja az ember szívét és nem ereszt.
Ha teljes kikapcsolódásra vágysz, akkor mindenféleképpen ajánlom neked az Imádlak, Jasont Thorn-t és az Akarlak, Adam Connor-t!

Az előző kötetben megismerhettük Olive és Jason történetét. Most pedig Olive barátnőjének, Lucynak, és Jason új szomszédjának, Adam Connornak fogjuk a szerelmi összejövetelét végigkísérni.
A lány nem rég van túl egy szakításon, így természetesen más pasik után is csorgatja a nyálát. Felkelti az érdeklődését Adam, ezért nem bírja megállni, hogy ne kukkoljon át Olivék szomszédságába. Azonban arra még ő sem számított, hogy a férfi fiát egyedül hagyják hátul a medencében, és a kisfiú karúszók nélkül szeretné magának megmutatni, hogy milyen ügyes is valójában
. Adien viszont majdnem belefullad, de Lucy kimenti. Ennek pedig Adam Connor annyira nem örül, hiszen azt hiszi, hogy megint egy paparazzi az, aki csak a kisfiát akarja bántani. 
És innen veszi kezdetét a történetet. Vajon Lucy képes lesz ellenállni Adamnek? Képes lesz vajon saját magának is bevallani az érzéseit?

Egyszerűen csak azt tudom hangoztatni, hogy Ella mennyire jól tud írni, hiszen hiába több, mint 500 oldalas a könyv, annyira elrepül a történet, hogy az ember észre sem veszi. Mintha a lapok életre kelnének, és tényleg igazak lennének. A második regénye után tudom azt mondani, hogy ez az írónő bármire képes és még rengeteg mindent tartogat a tarsolyában, amire nagyon kíváncsi vagyok.
Őszintén egy kicsit az előző történetben nem kedveltem Lucyt hiszen állandóan Oliven lógott, - bár most is ez volt néha - és egy kicsit zavart az is, hogy rengeteget káromkodik. Bár nem értem mit panaszkodok, hiszen én is szoktam. Talán le kellene szoknom róla. Adam hihetetlenül vonzó és az, ahogyan a fiával viselkedik teljesen elrabolja a női szíveket.
Nem is tudom mit mondjak még erről a regényről, hogy ne spoilerezzek. Vegyétek, olvassátok mert megéri! Már alig várom a következő Ella Maise regényt! ❤

Vedd meg a könyvet ide kattintva!


Köszönöm az Álomgyár kiadónak a könyvet!


+

Hamarosan érkezik Alexander és Maya története...

Fülszöveg
A nevem Maya, és nem ugyanaz a lány vagyok, aki egy hónapja voltam.
Ürességet érzek a mellkasomban. A szívem megszakadt a fájdalomtól.
Azokon a sötét éjszakákon, azokban a fájdalmas pillanatokban, amikor visszaemlékszem, miként szorítottam sikoltva apám hideg, élettelen kezét, nehezemre esik még a lélegzetvétel is, ahogy érzem a veszteség súlyát rám nehezedni.
De minden történetben van egy hős is, ugye? Egy hős, akit attól a pillanattól semmibe vettem, hogy kinyitotta a száját.
A neve Alexander. Ő az elkerülhetetlen, akiről soha nem gondoltam, hogy megtalálom. Az egyetlen, akihez az összetört szívem húz. A lénye, az érintése, minden, amit tett, hogy elviselhetőbbé tegye a fájdalmam, örökké nyomot hagy bennem.

Még akkor is, ha tudom, csak egy fakó emlék leszek, miután elmegyek.

A nemzetközi bestsellerszerző, Ella Maise legújabb sorozatának első része egy szívszorító, gyönyörű történet a fájdalomról, a veszteségről, a sosem múló szeretetről és a vigaszról.

Megjelenésének várható időpontja: 2019. november 20.

Rendeld elő!


2020-ban pedig folytatódik...


Fülszöveg

A nevem Alexander, és nem vagyok egy elcseszett hős.
Nem, ha képtelen voltam megmenteni az apró szívdobbanásokat, amiket a saját életemmel kellett volna védelmeznem.

Amikor a szívemet összeszorítja egy haláleset, ami térdre kényszerít, végül a nő után indulok, aki után hónapok óta vágyódom. Nemcsak azért, mert a gyönyörű arca az egyetlen, ami képes elsöpörni a fájdalmat, ha becsukom a szemem, de azért is, mert titkon arra vágyott, hogy helye legyen a szívemben – és nem adott számomra más esélyt.

De ha megteszem, ha elhitetem magammal, hogy megérdemlem őt, a döntéseim vajon mindent tönkretesznek kettőnk közt? És vajon ő el fogja fogadni a tényt, hogy nem kell kétszer elhagynia engem?

A nemzetközi bestsellerszerző, Ella Maise legújabb sorozatának második, befejező részében megtudhatjuk, mire képes az emberi szív, hogy feldolgozza a gyászt és újra beengedje a szerelmet.

Megjelenésének várható időpontja: 2020. április 20.

Rendeld elő!

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések