Kungl C. R.: Elizabet - Üldözés (novellák)


Író: Kungl C. R.
Cím: Elizabet
Oldalszám: 12
Kötéstípus: - (ebook)
Kiadó: Publishdrive (magánkiadás)

Egy pedagógus túl közel kerül a tanítványához, és a kapcsolatuk egyre bonyolultabbá válik. Elizabet eltűnik, majd egy vallomással felérő beszélgetés során a nyomára akadnak.



Író: Kungl C. R.
Cím: Üldözés
Oldalszám: 12
Kötéstípus: - (ebook)
Kiadó: Publishdrive (magánkiadás)

A botrányhős bloggert megkeresi egy régi barátja, aki életveszélyben van, egy olyan információ
miatt, amiről jobb lett volna nem tudnia. Zé utazása sokkal több veszélyt rejt magában, mint amire valaha is számított a karriere során.


Értékelés

Szerintem minden könyvmoly nagyon örül annak, ha hozzájuthat egy könyvhöz teljesen ingyen, így természetes, hogy én sem maradtam le az olvasásukról. Most nem könyvekről lesz szó, hanem Kungl C. R. magyar író novelláiról fogok nektek egy kicsit beszélni, vagyis kifejteni a véleményemet. A két novella vegyes érzelmeket ébreszt bennem, de nem gondolnám őket olyan borzalmasan rossznak, mint egyes írók írásait. Azt hiszem sorban végigmennék mind a kettőn.

Elsőként az Elizabetet olvastam el: 
A novella két tanárról szól. Az egyik tanárunk a főszereplő, akinek a szemszögéből ismerhetjük meg a történetet. A másik tanár az, akit a fülszövegben említenek meg. A leírtakon kívül más nem igen történik a novellában. Az alapötlet szerintem nem is olyan rossz, csak sajnáltam, hogy az író nem fejezte ki jobban magát, és nem tett egy kis előzményt a dolgoknak. Azt még hozzá kell tennem, hogy ezt felturbózva egy nagyon meghökkentő novellát lehetne kihozni belőle.
A borító burkoltan mutatja a lényeget, ami szerintem pontosan megállja a helyét a novellához.

Töltsd le ingyen!

Másodikként az Üldözést olvastam el: 
Ha elolvassuk a fülszöveget szintén rájövünk, hogy pontosan miről és kiről is fog szólni a történet. Nagyon sajnáltam, hogy a dolgokba nem annyira vont bele minket az író, mert úgy sokkal izgalmasabbá, és feszültebbé tudta volna tenni a novellát. Ami hatalmas pozitívumként ért a történetben, hogy az író saját városát belevitte a történetbe, amit kifejezetten csak kedvelni tudok. Viszont kicsit nehézkesen tudtam elképzelni a helyet, talán itt is jobban hiányzik a részletesség. A szereplő egyik oldalon a véleményét mondja el a vezetés közben lévő telefonálásról, ami ide szerintem teljes mértékben felesleges.

Összességében én befejezetlennek érzem a novellákat, talán inkább szebben kifejezve, hiányosnak. Én látok az íróban tehetséget, szerintem ő maga is tudja, hogy mit szeretne kihozni a novelláiból, milyen érzéseket akar átadni az olvasóinak. Csak még szerintem nem látja, hogy mi az, ami pontosan hiányzik belőlük. Ha Kungl C. R.-nek megjelenik még több novellája az biztos, hogy el fogom őket olvasni. :)

Kedvenc idézetek: 

– Helló, Krisz! – Folytatom, mielőtt félbeszakíthatna. – Te figyelj, már elindultam a randinkra, de igazán mondhatnál többet is. Mégis miről van szó? Csak körvonalakban!

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések