Ruby Taylor - Richard Jewitt: Állati jó hajtogató


Író: Ruby Taylor - Richard Jewitt
Cím: Állati jó hajtogató
Oldalszám: 68
Kötéstípus: puha táblás
Kiadó: Álomgyár

„Roppant szórakoztató” – Isniff Books

Készíts és gyűjts 10 cuki hajtogatós papír állatkát!
Rakd össze és játssz a papír kisállatokkal!
Sabita, Dönci, Grace hercegnő és az ő puha, pikkelyes, tollas barátaik új társaságra vágynak – Rád! Minden állat magával hozza kedvenc ételét és kellékét, hogy minél otthonosabban érezze magát nálad.

Milyen volt hajtogatni?

Őszintén nem gondoltam volna, hogy én ennyi idősen még hajtogatni fogok. Amikor felkínálta az Álomgyár kiadó a könyvet, gondoltam egyet, hogy miért ne, majd a gyerekekkel hajtogatunk egy jót. Hát ebből az lett, hogy én meg az egyik barátnőm álltunk neki hajtogatni, mert ő meglátta a könyvet és bekattant nála a gyermekkor emléke. Szóval nekiláttunk, de nem votl olyan könnyű, mint ahogyan az ember azt hinné. Mi is megszenvedtünk vele. Egy jó óráig biztos, hogy szenvedtünk ezzel a párral. Mi celluxot használtunk, ami szerintem sokkal hatásosabb volt, mintha elővettem volna egy sima ragasztót. Az csak átütött volna. Viszont így sokkal nehezebb volt megragasztani, de a kivitelezés sokkal szebb volt. Ahhoz képest jól elvoltunk ezzel, és jókat nevettünk közben. :D

Öt-hat éves kortól ajánlanám a hajtogatást, persze felnőtt segítségével. Egy nagyobbacska gyerek már szerintem simán megtudja csinálni. 

Rendeld meg 15%-os kedvezménnyel!


Az első, ami kész lett. (A cica nem akart mindig megállni.) Ezt még az unokatesómnak oda is adtam. :)


Ezt pedig a barátnőm vitte haza magával, ehhez még volt egy kis táska is. :D 


Igen, itt már a kutyuska a táskában benne van. :D


Ezen kívül még a halasat csináltuk meg az akváriummal. Sajnos ennek a megállítása tényleg nagyon nehéz, nehezebb, mint a cicáé. Ha nekidönti valamihez az ember, akkor megáll. (Én is nagyon gyorsan lőttem egy képet, mielőtt eldől. :D)






Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések