L. J. Wesley: 12 első randi - BORÍTÓLELEPLEZÉS

Köszönöm az írónak a lehetőséget, hogy az egyike lehetek annak, aki leleplezi az új könyvének borítóját. ☺


Fülszöveg

Pam vagyok, és ez egyáltalán nem az én történetem.
Nem bírtam már elviselni, hogy a legjobb barátnőm letargiában éli az életét egy rosszul sikerült kapcsolat miatt. Lépnem kellett, erre pedig csak egyetlen megoldást láttam. Átvettem az irányítást Sam szerelmi élete felett, hogy havonta legalább egyszer kimozduljon a lakása fogságából, és végre tovább tudjon lépni. Pasik széles választékát szállítottam le neki egy-egy randi erejéig, remélve, hogy ha az igazit nem is találja meg köztük, kiszakad a rátelepedő depresszióból, és újra elkezdi élni az életét. Legjobb barátnőjeként, kötelességem minden segítséget megadni neki, a magam nem feltétlen kedves módján.

Várható megjelenés: 2019. április 25.

Teljes borító:


L. J. Wesley elérhetőségei:




És most pár idézetet hoznék a könyvből, ami jobban felkeltheti az érdeklődéseteket: 

– Szeretem a cicákat – szipogtam a takaró rejtekében.
– És allergiás vagy rájuk.
– Köszi. Emlékeztess rá nyugodtan, hogy még macskáim se lesznek vénségemre.

Cameron lett idő közben a „kötelező” meleg barátom, így hivatalosan is egy rom-kom klisé lettem.

– Kétlem, hogy az esetlegesen még meglévő barátaid közölték volna veled, úgyhogy megteszem én – mondta szenvtelen hangon. – Te egy rendkívül szívtelen, ellenszenves nő vagy. Se ítélkezni nincs jogod, se ahhoz, hogy megpróbálj egy vallomást rákényszeríteni valakire.

– Értesz a borokhoz?
– Nem, de remekül meg tudom állapítani, hogy ízlik-e, amit éppen iszok – vonta meg a vállát nevetve.

Óvatosan becsuktam a hűtő ajtaját, majd egy hirtelen mozdulattal szélesre tártam. Persze ez sem változtatott a tényen, hogy a polcain még mindig egy elárvult salátalevél volt az egyetlen, amit ugyan csak nagy jóindulattal, de ételnek lehet nevezni.

Olvass bele L. J. Wesley másik könyvébe, a Brooke-ba!


Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések