Ella Maise: Imádlak, Jason Thorn


Író: Ella Maise
Cím: Imádlak, Jason Thorn
Oldalszám: 496
Kötéstípus: puhatáblás
Kiadó: Álomgyár

„Tökéletes ​romantikus regény!” – BFF BOOK BLOG

Az első perctől kezdve odavagyok érte…
Jason Thorn… a bátyám legjobb gyerekkori barátja.
Ó, hogy milyen iszonyatosan szerelmes voltam ebbe a fiúba! Ugye milyen romantikus? Ahogy az ember lánya érzi az izgalmas bizsergést, amikor először átéli, amint szárnyra kapnak azok a híres pillangók – és csakis Jason miatt! Csakhogy egyszer véget ér a tündérmese, sárba tiporják az álmaidat, utána pedig biztos, ami biztos, darabokra törik a szívedet is. Ez a fiú pontosan ezt tette velem.
Miután túljutottunk az álmok sárba tiprásán, ő lett az a srác, akit messze elkerültem. Amikor egy szörnyű tragédia történt a családjában és elköltöztek, én készen álltam arra, hogy mindörökre elfelejtsem.
Mára igazi filmcsillag lett belőle. Olyan szupersztár, akiért a nők őrjöngő lelkesedéssel rajonganak. Olyan ez, mint egy valóra vált álom, ugye? Szerintem egyáltalán nem.
Hogy ki vagyok én? Olive, egy újdonsült írónő. Vagyis hát ÉN írtam azt a könyvet, amit filmre visznek, mégpedig Jason főszereplésével! Ezenkívül az internet azzal van tele, hogy én vagyok az a szerencsés lány, akit a szupersztár Jason Thorn hamarosan feleségül vesz.
Most megint azt gondolod, hogy a világ legmázlistább csaja vagyok? Hát nem. Szó sincs semmi ilyesmiről.
Ella Maise, nemzetközi bestsellerszerző első, magyar nyelven megjelenő kötetében kilép a hétköznapok szürkeségéből, és egy varázslatosan romantikus világba repít.

Értékelés

Olive és Jason kiskoruk óta ismerik egymást, azonban az élet szétválasztotta őket, mivel a fiú elköltözött az édesapjával. Később újra találkoznak, amikor Olive könyvéből filmet akarnak csinálni. És hát ki lesz a főszereplő? Hát persze, hogy a híres Jason Thorn, aki senkinek nem tud ellenállni, ahogyan Olive sem. Vajon a férfi is úgy érez a lány iránt?

Egyszerűen ez a történet teljesen elvarázsolt, annyira imádtam. Imádtam az írónő teljes egyediségét, aki elolvassa a könyvet az pontosan meg fogja tudni, hogy miről is beszélek.
Maga a vége is, hogy végre egy olyan pár, akik nem dőlnek be holmi kis hazugságoknak, hanem igenis bízik mindkét fél a másikban. Az írónő kivitelezése, és a szórakoztató kis poénok megnevetettek. Lucyt az elején egy kicsit túl soknak gondoltam, de aztán egészen megkedveltem, és már várom, hogy az ő történetét is, hogy megismerhessem. Ami leginkább transzba ejtett a történettel kapcsolatban az az volt, hogy ez az egész gyerekkorba nyúló volt, és meghatóan aranyos. Rég volt már olyan könyv, ami ennyire a szívemig hatolt volna, és azt mondhatom rá, hogy szívvel-lélekkel olvastam.
A borító nem lett a kedvencem, de ahogyan megkedveltem a történetet vele együtt a borító is a barátommá vált.
Nagyon ajánlom minden romantika kedvelőnek, mert esküszöm ez a könyv mindent visz.❤

Vedd meg a könyvet most 40%-os kedvezménnyel!


Kedvenc idézet(ek):

– Író lettél – mondta ki úgy mintha ez a gondolat csak most jutott volna az eszébe.
– Nagyon úgy tűnik.
Ismét lecsapott rám a gödröcskével.
– Ma éjjel elolvasom, amit írtál.
Egyből bepánikoltam.
– Ó, arra semmi szükség – mondtam. – Nem olyan jó az a könyv. Csak az első regényem, és ezek az alakok amúgy is meg vannak őrülve.
Még szélesebben mosolygott.
– Az is lehet, hogy mindjárt kipenderítek innen. Komolyan mondom, nem fog neked tetszeni, Jason. Egyébként is, milyen az a filmcsillag, akinek van ideje könyveket olvasni?
Abban a regényben szex is volt! Dugás. Baszás. Faszszopás. Elélvezés. Ó, édes istenem! Olyan szavakat használtam benne, hogy fasz és punci!
– Ezzel még kíváncsibbá tettél. Azonnal belevágok, mihelyt hazaértem. (…)


Belém tapostál, te szexi gazember.

Biztosra vettem, hogy belém szeretett. Hiszen mi okból mosolygott volna, miért nézett a szemembe, miért érintett meg, ha nem szerelmes belém? Ugye? Ugye?!

Én: Nem, csak a volt pasim.
Százszázalékig szingli vagyok.
– Utállak! – bömböltem, amikor meghallottam a szomszéd szobából kiszivárgó nevetést. A telefonom ekkor új üzenetet jelzett. 
Jason: Az jó. Nem csípem. 
Gyorsan válaszoltam neki. 
Én: Mégis miért? 
Jason: Nem tetszik, ahogy veled bánt. 
Én: Csak pár pillanatig láttad, mégis honnan tudhatnád, hogy bánik velem? 
Jason: Van szemem. 
Én: Na ez meglepő. Észre sem vettem.
Köszönöm az Álomgyár kiadónak a könyvet!

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések