P. C. Harris: Újrajátszás


Író: P. C. Harris
Cím: Újrajátszás
Oldalszám: 368
Kötéstípus: puhatáblás
Kiadó: Álomgyár kiadó

A feltörekvő jégkorongos, Zack és a visszahúzódó Melanie, tökéletes álompárnak tűnnek. Ám a lány élete egy nap fenekestül felfordul, amikor hirtelen elveszít maga körül mindenkit, aki fontos volt számára. Beleértve Zacket is. A fiú egy profi szerződéssel a zsebében elutazik és ezzel darabokra töri a lány lelkét. Ekkor Melanie úgy dönt, hogy ő is maga mögött hagyja Kanadát, és egészen New Yorkig menekül.
A sors azonban úgy hozza, hogy évekkel később újra találkoznak, de az egymásra találás nem úgy sikerül, ahogy azt a lány megálmodta. Ehelyett egy titkokkal teli viszonyba bonyolódnak.
Vajon elég erős a kapcsolatuk, hogy túlélje a titkokat? Összeférhet a profi hokisok élete a szerelemmel? Te mire lennél képes, hogy megtartsd a szerelmedet?

P. C. Harris az Árnyoldal című sikerkönyv szerzőjének legújabb izgalmakban bővelkedő erotikus-romantikus kalandregénye garantált szórakozást nyújt a fordulatos történetek kedvelőinek.

Értékelés

Mint említettem az írónő előző könyvének értékelésében, hogy majd szeretném megszerezni a második könyvét is, és el is olvasni persze. Sikerült is! Alig vártam már, hogy nekikezdhessek... Vajon mi újat fog nekem mutatni az írónő? Kíváncsian vettem a kezembe és láttam neki. 
Akik követik a blogomat azok tudják, hogy az Off-campus sorozatból hármat értékeltem is a blogomon, és teljesen a rabjává váltam a hokisoknak, ezért már végképp tudtam, hogy be kell szerezzem ezt a könyvet.


A történet Zack, a jégkorongos fiú szemszögéből kezdődik, és már akkor rájön az olvasó, hogy Melanie és közte csak úgy forr a levegő. Aztán szereplőinknek végre sikerül átmenetileg egy kis időre "összejönniük".Aztán egy dolog kiderültével szétmennek, és csak 12 év elteltével találkoznak újra, egy kicsit másképpen, de még mindig ugyanúgy szeretik egymást.

Az írónő kezdése valami fantasztikus, és a továbbiakban sem okoz csalódást az olvasónak. A karaktereket szerethetőek, olvastatja magát a könyv, nem unatkozik az olvasó egyetlen percre sem. Be kell valljam, hogy már nagyon régóta nem nevettem ennyit egy könyv miatt. Emellett én egy kicsit Zacket furcsának találtam, már nem is emlékszem melyik résznél, amiért maradt bennem egy pici tüske, de persze elnéztem, mert hát a férfiak furcsák persze. :D De nagyon élvezetes volt a szereplőket egy ilyen helyzetben találni, és végül mikor fény derül az igazságra... Minden egyes percét imádtam a könyvnek, és már nagyon várom a Rájátszást! ☺

A borító pedig egyszerűen fantasztikus, még ez a rózsaszín világ is nagyon jól áll a könyvnek! ❤

P. C. Harris másodjára is megcsillogtatta a tehetségét az írás terén, és szerintem még a Rájátszásban is fog még meglepetéseket tartogatni számunkra. Egyre jobban fejlődik az írónő, ami a harmadik könyvében még jobban megfogja mutatni. Ide vele! *-*



Köszönöm szépen a könyvet az Álomgyár kiadónak!

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések