Ludányi Bettina: Meghasadt valóság

Író: Ludányi Bettina
Cím: Meghasadt valóság
Oldalszám: 304
Kötéstípus: puhatáblás
Kiadó: Álomgyár kiadó

Te mit tennél, ha a saját emlékeidben sem bízhatnál?
Sophia Santillo látszólag nyugodt és egyhangú életet él Nápolyban, ám a felszín alatt megannyi szörnyű titkot őriz. A csontig hatoló fájdalom és rettenet még annyi év után is uralja életét. Egészen addig, amíg nem találkozik a sármos üzletemberrel, Nico Bellonival. Vajon a férfi méltó lesz rá, hogy a lány megossza vele riasztó múltját?
Sophia biztos abban, hogy soha többé nem kell szembenéznie a szörnnyel, aki tönkretette az életét, ám egy telefonhívás minden reményét lerombolja: bántalmazója újra szabad. Hiába szentelt éveket arra, hogy feldolgozza a történteket, minden újra összeomlik körülötte. Főleg, miután fény derül a valódi igazságra.
Ki a titokzatos szörnyeteg, és mi köze a lányhoz? Mi zajlik egy pszichopata fejében, és hogyan lesz egyáltalán valakiből gyilkos? Milyen mértékben befolyásolja a környezetünk, hogy mivé válunk?
Ludányi Bettina legújabb regénye megmutatja, hogy nem hihetsz a szemednek és nem bízhatsz az emlékeidben. Egy izgalmakkal, titkokkal és kérdésekkel teli világba kalauzolja el az olvasót, ahol semmi sem valódi, semmi sem igaz. Csupán egy hazugság része. Egy meghasadt valóság.
Húzd ki magad, szegd fel az állad és küzdj! Különben összetör a valóság.

Értékelés


Forrás
Az első könyvem Ludányi Bettina írónőtől, és meg kell mondjam meglepődtem. Állandóan láttam Betti könyveit az interneten, de nem tudtam hozzájuk jutni. Még nyáron nagyon szerettem volna beszerezni a Líra könyvesboltban, de pont abban nem volt, így sajnos megint elkerültük egymást. :/ De végre el tudtam olvasni az egyik könyvét, és szerintem bátran ki merem jelenteni, hogy még szeretnék olvasni Bettitől. Amint lesz rá alkalmam biztosan beszerzem az előző könyveit.
Érdekesség: a borító teljesen más formát kapott, eredetileg ilyen volt:
Igazság szerint ezt a verziót csak egy pár pillanatra láttam, de leginkább az új kötötte le a figyelmemet, ami szerintem sokkal ütősebbre sikeredett. Félig levágott könyv plusz egy képpel, aminek a hátulján megtalálható Bettina hamarosan megjelenő könyve. Wow! Nekem eszembe nem jutott volna ilyet csinálni. A könyvhöz pontosan illik ez a megjelenés.
Egy két olvastam a könyvből és félre tettem, mert kissé nem kötött le engem, aztán körülbelül egy hét múlva kezdtem el folytatni a könyvet. Ahogyan egyre több oldalt olvastam a Megha
sadt valóságból, annál inkább tudtam elmerülni benne. És én komolyan nem hiszem el, ilyen befejezést! Hátast dobok mindjárt. 😅 Biztosan Baráth Viktória írónővel összebeszéltek. :D
A történetben én azt sajnáltam, hogy Nico szerintem nem teljesen azt a szerepet töltötte be, mint amire én gondoltam. Az, hogy Sophiat megváltoztatta egy dolog volt, de én a történet során úgy igazán nem éreztem azt, hogy ő lenne az oka ennek. De, hogy ő bejött a képbe szépen összefutottak a cselekményszálak. Bátran merem nektek ajánlani Bettina írónőt, hisz elrepít egy teljesen más világba, és meglepetéseket okoz az olvasóknak az írásával.

Egy óriási hazugság, egy álca, egy megtévesztés, egy meghasadt valóság…



https://www.facebook.com/irokkozott/photos/p.780631832268278/780631832268278/?type=1&theater

Köszönöm a recenziós példányt az Álomgyár kiadónak! 

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések