Renáta W. Müller: TestVÉR 1.

Író: Renáta W. Müller
Cím: TestVÉR 1. (TestVÉR 1.)
Oldalszám: 544
Kötéstípus: puhatáblás
Kiadó: Kalliopé kiadó

„Egyszer olvastam egy idézetet: A sors gondoskodik róla, hogy ki lépjen az életedbe, te pedig eldöntheted, hogy ki maradjon… Baromság! Én határozottan úgy érzem, hogy velem a végzet gonosz játékot űz, gyerekkorom óta. Amikor a Hailey ikrek berobbantak az életembe, fenekestül felforgatták azt, az egekbe emeltek, hogy aztán a szakadék legmélyére taszítsanak. River imádnivaló, szexi antropológus, született sármőr, míg Jamie, aspergeres komputerzseni, közösségbe beilleszkedni képtelen különc. Nincs még két annyira különböző ember, mint ez a két férfi, mégis ők a végzetem. A mámor és a reményvesztettség, a boldogság és bánat forrásai egyben.
Hannah Logan vagyok. A lány, aki kétszer szeretett életében, és aki egy feloldhatatlannak látszó dilemma előtt áll.”

A ’TestVÉR’ modern, szenvedélyes, erotikával fűtött regény, Renáta W. Müller harmadik könyve.

Értékelés 

Először is szeretném megköszönni a szerzőnek, hogy elolvashattam a könyvét, és igazán restellem, hogy még csak most fejeztem be, mivel egy olyan történetet kaptam, amire egyáltalán nem számítottam. 

Azt hiszem eddig életemben nem olvastam még magyar írótól ennyire odaadó, és csodálatos történetet, mint a TestVÉR. Nekem nagyon tetszett az egész történet felépítése, és hogy az egész nem lett elsietve így az olvasó teljesen beletudta magát élni az egészbe, mintha tényleg valójában megtörtént volna az egész.
Bevallom az elején már vártam, hogy mikor fog történni valamilyen nagy durranás, és az olvasás elteltével meg is kaptam, ami persze meg is fordult a fejemben, de elolvasva én igazából bele sem tudtam nyugodni, mert nem bírom elhinni, és nagyon remélem, hogy a következő részben erre valamiféle magyarázat lesz. Valaminek muszáj lennie, mert, ha nem akkor nem tudom mi lesz velem. No spoiler!:D
Tetszett, hogy végre teljesen új szereplőkről olvashatok, és ráadásul még pislogni is alig pislogtam, miközben olvastam. Igazán beszippantja az embert az egész sztori. Kellemes kikapcsolódást nyújt, és elrepít egy olyan történetbe, amire még magad sem gondolnál.
A történet Hannah szemszögéből íródik, de későbbiekben néha-néha beleláthatunk Jamie szemszögébe, érzéseibe is, ami egészen feltudta dobni az egész sztorit. Remélem a következő részben is olvashatok majd az ő nézetéből.
Valójában szerintem is egy romantikus történetet kaphatunk, amibe imitt amott megjelenik a probléma. 

Már veled is szembe jött a könyv nem is egyszer, és nem tudtad eldönteni, hogy szeretnéd-e biztosan megvenni? Ha szereted a romantikus-erotikus történeteket, és egyáltalán nem akarsz csalódni, és még ráadásul nem is egy részes? Na ezt a könyvet pontosan neked találták ki! Mert egyenesen imádni fogod, hogy még letenni sem fogod tudni. Tényleg nem ajánlatos letenni, mert utána olyan, mintha egy örökkévalóság telt volna el, mint Jamie és Hannah között, mikor nem találkoztak. De valahol még is meg értem, hogyha nem szeretnéd befejezni.:D

És most ide sasoljatok, mert dedikált példányt is tudtok rendelni innen, ha beirjátok a megjegyzésbe! ;)


Kedvenc idézetek: 

Ma nagyszünetben megint odaült mellém. Aztán odajött hozzánk az ikertestvére is. River nagyon helyes meg vicces is. Azt kérdezte, hogy: Miért nem beszélsz senkivel? Elvitte a cica a nyelvedet? Erre kicsit mosolyogni kezdtem, és megráztam a fejem. Jamie meg úgy bámult rám, hogy még a száját ki elfelejtette becsukni. Nagyon hülye képet vágott. Aztán felállt, és nagyon közel lépett hozzám. Az arcomba bámult, és a kezével megpróbálta kinyitni a számat, hogy megnézze, tényleg elvitte-e a cica a nyelvemet.


– Alaposan el vagy te tévedve, kislány. A kis Jamie-ről kiderült, hogy zseniális üzletember, ráadásul még a szíve is a helyén van – sóhajt, és felállva a mosogatóhoz lép, hogy törölgetni kezdjen.


– Imádom, de mégis, hogy…
– Azt mondtad az imént, hogy hozzám jössz. Akkor pedig úgy illik, hogy eljegyezzelek – közli a világ legtermészetesebb hangján. – Vagy talán meggondoltad magad? – teszi hozzá gondterhelten összeráncolt szemöldökkel.
– Nem. Dehogy. Nem erről van szó, de… szent szar, csak nem azt akarod mondani, hogy az eljegyzési gyűrű itt volt a nadrágzsebedben? Hogy egész idő alatt magadnál hordtad? – kérdem teljesen elképedve.


– Felelősséggel tartozom érted, gondoskodnom kell rólad, vigyázni rád, kényeztetni, boldoggá tenni – hadarja megszállottan, nekem pedig muszáj mosolyognom rajta.
Nem is csoda, ha nyomasztja a felelősségtudat, ha ilyen imádni valón konzervatív módon áll hozzá az egész ’férj vagyok’ koncepcióhoz.
– Már most is leírhatatlanul boldoggá teszel, és úgy gondoskodsz rólam, mint ahogy még előtted soha senki. A mamit kivéve, de ez ebben az esetben nem számít – teszem hozzá vigyorogva. – Szóval két dolgot máris kipipálhatsz a listádról. Nagyszerű férj vagy.


Legszívesebben hangosan vonyítanék, mint valami retardált, és két kézzel kapaszkodnék belé, csak hogy ne kelljen az egész napot távol töltenem tőle. Friss férjként, agyeldobó jóreggelt-szex a konyhapulton után tulajdonképpen nem panaszkodhatom. Remekül indul a hét, mégis piszkosul nehezemre esik elengedni. Muszáj összeszednem magam! Együtt megyünk le a garázsba az autóhoz, kinyitom neki ajtót, és csorgó nyállal lesem, amint dögös, fekete harisnyás, magas sarkúba bújtatott lábát kinyújtja előre. A szoknyája felcsúszik, én meg tátott szájjal bámulom, mint valami kiéhezett szatír. Egy kacér oldalpillantást vet felém , és megnyalja az alsó ajkát. Ebből aztán leesik, hogy szándékosak a provokatív mozdulatai. Boszorkány! A kezében vagyok maradéktalanul.


– Nahát! A férjem nem akarja, hogy levetkőzzem. És mindezt a nászutunkon! – ingerel tovább.
– Ha csak halvány sejtelmed lenne a gondolatokról, amik a fejemben cikáznak, mindarról amit csinálni akarok veled meztelenül!


Hátravetett fejjel felnevet. Veszettül imádni való. Muszáj felpörgetnem a dolgokat, ha nem akarok, mint valami kanos tini, nedves alsógatyában mutatkozni a nászutamon a feleségem előtt. Az rohadtul kínos lenne. Vagy nem? Tulajdonképpen leszarom. Egy kicsit sem bánom, ha tudja, mennyire megveszek érte, mennyire őrülten kívánom. A testem úgyis elárul. Honey az egyetlen nő, akinél esélyem sincs az önkontrollra. Vajon tudja, hogy azt tehet velem, amit csak akar?

És még szerencsém is volt kezembe fogni a könyvet... 



Most már angolul is lehet olvasni!
(Katt a képre!)



Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések