Sütő Enikő: Nem tarthatsz vissza II.

Író: Sütő Enikő
Cím: Nem tarthatsz vissza II.
Oldalszám: 276
Kötéstípus: kartonált
Kiadó: Publio 

„Az életem nagy része szívás volt. A gyógyszerek voltak az én szenvedélyem, de soha nem voltam egyetlen férfi rabja sem. Az nem függőség, ha élvezem minden egyes percét az együtt töltött időnek. Még hogy én rabságban? Hogyan is lehetnék, hisz nem is létezem. Nem vagyok más, csak egy élettelen test, egy mesterségesen megalkotott karakter. Nem lehet valamit fogságban tartani, ami nem is létezik.”
Megváltozott az életem abban a másodpercben, amikor megpillantottam. Veszély, vágy, tűz kezdett lángolni testemben. Ismeretlen ösvényen haladtam, de minden lépés szenvedélyt, és forróságot ígért. Akkor változott meg minden, amikor rám pillantott, és megláttam szemében a szenvedélyt. Többé már nem akartam az lenni, aki voltam. Valami többre vágytam. Hogy jó e nekem ez a változás? Nos, azt majd az idő eldönti.



Értékelés


Elsősorban szeretném megköszönni Sütő Enikőnek az olvasási lehetőséget: köszönöm!:) 

Az első részt még mindig ingyenesen le tudjátok tölteni iBooksról, vagy Google playről, ha szeretnétek belekezdeni, és ha tetszett, akkor viszont irány a második rész, amit  publioboox oldalán, vagy az írónőtől tudsz beszerezni egy dedikált példányt!:)

Az első kötetben csak épp, hogy betekintést nyerhetünk Briana és Kaden történetébe... A második részben már több mindent megtudhattunk róluk. Kiforradtabb is volt, de sokszor le kellett tennem, mert nem annyira kötött le a történet. Persze tudom, ennyire ragaszkodnak egymáshoz az emberek, de sok volt benne az erotika, amit sokszor csak simán végigolvastam és mentem tovább. Úgy éreztem ugyanazokat a sorokat olvasom újra és újra. Persze voltak új események, de valahogy az mégsem tudott annyira lekötni, mert a másik pillanatban már egymásnak esett Briana és Kaden. Számomra néhol elhagyható lehetett volna, de közben meg is értettem, hisz egész életükben csak erre vártak, hogy valaki megmentse a saját életüket, és közben elképzelhetetlen, amit egymás iránt éreznek.

Azoknak ajánlom a könyvet, aki szereti a sok erotikát, romantikát, és a titkokat... Garantáltan megkapja a fent leírtakat!:)

Kedvenc idézetek:

– Elárulnátok, miről is beszéltek?
– Ne már, még soha nem mondtad neki? – kérdeztem Tammyre tekintve, aki némán megrázta a fejét. – Tammy szenvedélyesen fest és egészen ügyesen. Az álma egy saját kiállítás!
– Apám soha nem díjazta az ötletet, hogy szaporítsam az éhező művészek táborát!
– Csodálkozom, hogy még nem láttad! Biztos rólad is van egy- két pikáns kép! Azt hiszem, a tested megihleti az embert! – feleltem szinte nevetve, Scott pedig kérdően nézett a félig tele poharát bámuló Tammyre.

Erőt akartam bele hipnotizálni, hogy mind a ketten túlélhessük.


– Ha gondolja, a nővérek adhatnak valami nyugtatót, hogy tudjon aludni egy kicsit! – Nem! – kaptam riadtan a fejem az orvosra, és egy pillanatra megszédültem. – Összeszedem magam, csak egy kis idő kell! – tettem hozzá gyorsan.


– Tony! – leheltem a szavakat a képet bámulva. 
– Felismeri az autót, Ms. Emerson?




Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések