Francesca H. Nielk: Daniel

Író: Francesca H. Nielk
Cím: Daniel
Oldalszám: 411
Kötéstípus: kartonált
Kiadó: Ábránd könyvek

Van ​esélyed megmenekülni?
Mit tennél, ha ismét annak az embernek a karmai közé kerülnél, akitől egész életedben a legjobban rettegtél? És ha ő még korábbi énjénél is okosabb és kegyetlenebb lett? Mi történik, ha már a saját anyád sem hisz neked? Ha teljesen egyedül maradsz a rémisztő sötétségben?
A tizenhét éves Daniel Monroe azt hitte, végre a háta mögött hagyhatja a sötét múltját. Azt remélte, soha többé nem kell azzal az emberrel találkoznia, aki tönkretette az életét. Ám pillanatok alatt elveszti a hitét, amikor visszakerül a pokolba. Vissza az apja házába.
Vajon mennyire bízhat a feltevésben, amivel áltatják, hogy a régi vadállat, az igazi pszichopata mára már nem ugyanaz? Mikor bújik ki a szög a zsákból? Vajon ismét át kell élnie az agresszív kegyetlenséget, amit kisgyerekként kellett?
Vagy talán képes lesz Daniel megmenekülni a vélt és valós félelmeitől egyaránt?
Francesca H. Nielk első könyvében élethű közelségből mutatja be, milyen pusztító és lélekölő lehet a reményvesztettség, ugyanakkor arról is biztosít, hogy minden alagút végén ott pislákol a bizakodás fénye.

Értékelés

Már egy pár hónapja a polcomon heverészett ez a könyv, és végre rá tudtam venni magam, hogy elolvassam. Innen is onnan is láttam, hogy rendesen megviseli az embert a könyv, de mikor ránéztem a könyveimre - vagyis azokra amiket nem olvastam még -, akkor végül mégis ez mellett döntöttem. (Akkor most vagy soha!)

Daniel családja egész életében rettegett az édesapjuktól, mivel mindig fizikailag és lelkileg bántotta őket, ami egészen megviselte őket, mégsem tudta ellene tenni. De aztán egy nagy baleset hatására végre a család megszabadulhat tőle, egy kis időre...

Évekkel később Daniel édesanyja visszaküldi a fiát az apjához, miszerint hiába próbálja, a gyerekét nem bírja megnevelni... Az édesanya úgy gondolja, hogy az idő jót tett a férfinak, és megváltozott. Vajon igaz? Vagy még mindig ugyanaz az ember, aki évekkel ezelőtt volt? Vajon mi fog Daniellel történni? Ki mond igazat? Miért?

Óriási bűntudatom van a könyvvel kapcsolatban, nem szeretnék hazudni, ezért leírom.
Azt hiszem soha nem gondoltam bele úgy teljesen egészében, nem fogtam még fel teljesen, hogy valójában mi is történt Daniellel. Bele sem szeretnék gondolni. Borzasztó. A körforgás, ami megállíthatatlan. Azt hiszem belebolondultam én is, de közben mégis szerettem volna szépen végig gondolni a történteket, de valahogyan nem megy... Elképzelhetetlen ez a sok minden... Nem megy! Nem szeretném felfogni, hogy valahol a világban igenis létezik ilyen - talán most is éppen megtörténik, de nem tudunk róla, mert ugyanaz a rettegés, félelem, manipuláció keríti hatalmába az embert. Nagyon nem szeretnék belegondolni. Nagyon nem, és lehet hogy nem teljesen éreztem át az egészet, de lehet jobb is, hogy nem gondoltam bele, bár volt pillanat mikor bekönnyeztem rajta, és nem tudtam elképzelni, hogy hogy tud ilyeneket kitalálni Daniel apja... A másik meg az édesanyja, aki nem hiszem el, hogy nem tudja elhinni azt, amit Daniellel tesz, bár aláírom sokkal okosabb a férfi, mint volt, akkor is észre lehetett volna venni a jeleket, főképp, hogy a saját fiáról van szó.
A barátnőm mondta, hogy ő nem szívesen választott volna ilyen könyvet, tudja jól, hogy kinyírná az idegzetét. Én csak: olvastam és olvastam. Először felháborodtam aztán tűrtem és tűrtem, és végre megtörtént az amire vártam!
Ezzel a történettel Francesca H. Nielk azt szeretné bemutatni, hogyha ebben a helyzetben is van kiút! Mindig van. (És ez csak nem erre vonatkozik, minden másra.) Mikor már az utolsó reményfoszlány is kialudni készül, akkor kell a legjobban hinnünk benne, hogy igenis sikerül, ahogyan Danielnek is.
Összességében nekem tetszett a könyv, szép kis csavarokkal ellátva, jól megfogalmazva, és bátran ajánlom mindenkinek, mert muszáj egy ilyen szívszorító történetet is olvasnunk.:) Ez volt az első könyvem az írónőtől, de biztosan nem az utolsó... Remélem a többi kötethez is hozzájutok minél-előbb!❤

Borító 5/5


Ide kattintva beleolvashatsz a történetbe, és ha már biztos vagy benne, hogy neked igenis kell ez a könyv, akkor ezen a linken meg is rendelheted 15% kedvezménnyel! Jó olvasást kívánok hozzá! :) 


És utólag... köszönöm szépen az Álomgyár kiadónak a könyvet!:)

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések