Tabitha Suzuma: Forbidden - Kimondhatatlan

Író: Tabitha Suzuma
Cím: Forbidden - Kimondhatatlan
Oldalszám: 389
Kötéstípus: puhatáblás
Kiadó: Könyvmolyképző kiadó
Megjelenés: 2016

A szerelem nem ismer határokat…

Lochant és Mayát a testvéri szálakon túl mindig is mély barátság fűzte egymáshoz. Mivel alkoholista anyjukra nem számíthatnak, közösen nevelik három kisebb testvérüket. Ez a megpróbáltatásokkal teli élet – és a köztük lévő tökéletes összhang – a megszokottnál jóval közelebb hozza őket egymáshoz.

Olyan közel, hogy végül egymásba szeretnek.

Lochan és Maya tudja, hogy a kapcsolatuk vállalhatatlan, és nem folytatódhat tovább. Ám tehetetlenek, mert amit éreznek, az semmihez sem fogható…

Értékelés: 5/5******

Csak ülök a gép mellett, próbálom keresni a szavakat miután elolvastam a könyvet. Igazából fogalmam sincs, hogy mit írjak. Most már nem sírok. Hihetetlen.
Megfogadtam, amint elolvasok egy könyvet egyből leírom a véleményemet róla, de egyszerűen nem megy most, vagy nem is tudom. Úgy érzem, mintha a testem nem jutna oxigénhez, fáj. Nem tudom mit írjak.
(Elolvasása után ennyit tudtam csak leírni, a lenti szöveg már pár óra múlva körmölődött le.)

Whitely család egész nehéz helyzetben van: Maya és Lochen gondoskodik a másik három testvéréről, mivel édesapjuk elhagyta őket, édesanyjuk viszont alkoholista… Azonban ez az egész helyzet, viszont sokkal közelebb hozza egymáshoz a mint kellene... 
Vajon normális amit egymás iránt éreznek? Meddig tudnak így élni, és mi van ha lebuknak? 

Őszintén szólva tavaly óta halogattam a könyvet, mert mindenki csak egyet mondott: összetöri a szívedet. Azt hiszem ez meg is történt. Tabitha Suzuma szavaitól még a lélegzeted is eláll, hihetetlen, hogy mutatja be a testvérszerelmet. Szomorú, hogy így vélekednek erről a témáról manapság az emberek, mikor szerintem mindenki jól tudja a szerelem nem szabhat határokat. 
Én is csak annyival tudok nektek szolgálni, mint a többi blogger: Vigyázz! Összetöri a szívedet, de annyira borzasztóan jó, hogy nem szabad kihagyni semmiféleképpen sem. És azt hiszem kimondhatom (hoppá!), hogy én sokkal jobban sírtam ezen a könyvön, mint eddig bármelyiken. A tudatomig is alig akart eljutni az egész történés. Ha rá nézek a könyvre egyből összeszorul a torkom, a gyomrom, a szívem… Ha beleszimatolok érzem az érzelmeket, és hogy min mentek keresztül. Beleborzongok.
Hihetetlen. Azt hiszem ez az egyik szó írja le legjobban a könyvet. 

Hihetetlen, hogy ketten mennyi mindent elbírtak viselni, és megtettek a testvéreikért. 
Hihetetlen, hogy egy szülő, hogy tud így viselkedni.
Hihetetlen, hogy nincs kiút,tehetetlen vagy.
Hihetetlen az egész.
Hihetetlen, és egyben kimondhatatlan.

Amit még meg kell említenem az az, hogy azt hiszem magamra ismertem egy kicsit Lochan személyében, és még engem is kísért sajnos, amit oly’ nehezen, de próbálok leküzdeni. Az anyukájáról meg csak annyit mondanék, hogy hányingerem lesz tőle, és alig vártam már, hogy eltűnjön a könyvből.

Remélem az írónőtől elolvashatom a további könyveit is, mivel ez a könyv rendesen arat, és ezek szerint a többi is ennyire jó lehet...

Minden olyan embernek ajánlom, aki valami újra vágyik, és ígérem Tabitha Suzuma írásában rá fog lelni az illető... Kihagyhatatlan olvasmány. Sőt! Kötelező.

Kedvenc idézet(ek): HATALMAS SPOILER, ha nem olvastad!

„Nincs több kifogás. Eljött az idő, hogy megszabaduljunk a terheinktől. A rettegés, a mélységes rettegés ellenére a nyakam köré hurkolom a másik kötelet. Jó szorosra húzom a csomót. Hangos zokogás hasít a csendbe. Aztán elengedem a rácsot.
Willa nagy kék szeme, Willa gödröcskés mosolya. Tiffin bozontos szőke sörénye, Tiffin pimasz vigyora. Kit vidám kurjongatása, Kit büszkeségétől ragyogó tekintete. Maya arca, Maya csókja, Maya szerelme.
Maya, Maya, Maya…

Borító 5/5: Mardossa a szívemet.

Kedvet kaptál ehhez a rázós könyvhöz? Rendeld meg a Könyvmolyképző kiadótól EZEN a linken! ❤

A könyvet több országba is lefordították, nekem az
eredeti borító tetszik a legjobban, na és nektek?:)

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések