Moly Tag

Köszönöm szépen a kihívást drága Nyeszkém, kukkants be a blogjára ennek a klassz csajszinak, akitől most lopom a képét:D> Lap lap után blog


Kép forrása: Lap lap után blog
(bocsi, megtetszett a kép:p)


1. Melyik könyvet jelölted be utoljára olvasottként?

Tabitha Suzuma: Forbidden - Kimondhatatlan c. könyvét, ami eléggé összetörte a szívemet, és azt hiszem nem eléggé gyászoltam meg a könyvet.

2. Mi az aktuális olvasmányként bejelölt könyved?

Jamie McGuire: Gyönyörű sorscsapás


3. Milyen könyvet adtál hozzá utoljára a várólistádhoz?

Juhász Gergely: Ütközés

4. Milyen könyvet tervezel legközelebb elolvasni?

Szerintem V. E. Gabriel Lélekbéklyó c. könyvét fogom elkezdeni, de még semmi sem biztos:)

5. Használod a csillagozós értékelési rendszert?

Igen, molyon is, valamint itt blogon is.

6. Részt veszel-e valamilyen kihíváson?

Rengeteg kihívásban veszek részt, de nem mindig tudom őket teljesíteni:D

7. Használod a kívánságlistát?

Természetesen.:)

8. Milyen könyvet fogsz venni legközelebb?

Fhu remélem Gabriella Eld: Remények Jordan számára c. könyvét:D

9. Van kedvenc idézeted? Melyik idézetet kedvencelted utoljára?

Nincs úgy konkrét kedvenc idézetem mostanság:)

Ezt az idézetet kedvenceltem utoljára:

– Cica, mit csinálsz te itt?
Kissé összerezzent, aztán megfordult.
– Hóembert.
Ránéztem a teremtményre.
– Értem – feleltem. – Néhány része hiányzik.
– Aha – válaszolta mogorván.
A mosolyom lehervadt.
– Ebből még nem tudtam meg, miért ücsörögsz a hóban. A nadrá-
god biztosan átázott. – Ebbe belegondolva újra elvigyorodtam. – Várjunk
csak, hiszen akkor alighanem megnézhetem magamnak a fenekedet!
J. L. Armentrout: Oblivion - Feledés 3. 

10. Kik a kedvenc szerzőid?

Magyarok közül: Gabriella Eld, M. G. Brown, Papp Dóra, valamint Kalapos Éva (igaz csak egyik könyvét olvastam, de az nagyon megtetszett.)

Külföldiek közül: Katie McGarry, Simone Elkeles, Tara Altebrando, Kelly Oram (szintén csak egy könyvét olvastam)

11. Csatlakoztál valamilyen zónához?

Igen, egy jó párhoz:D

12. Min változtatnál a moly.hu oldalán?

A pro-tagságon, hogy más számára is elérhető legyen, szerintem így több íróra, és bloggerre is felfigyelnének az emberek, valamint olyan zónák, amikben főként a kép fontos, ilyen pl: Új szerzemények, Könyves képek... Persze linkkel lehet csatolni, de az mégsem olyan:D

13. AniTiger kérdése: Mik azok a FRISSeidben, amikre azonnal rákattintasz és mit az, amit ha olyan a kedved, akkor lazán leszűrsz?

Elsőként, amire rákattintok az az értesítéseim, amiket megnézek, a figyeléseket egyből törlöm, mert az tényleg csak a "helyet foglalja", de persze néha beleszoktam futni:) Igazság szerint össze-vissza szoktam nézegetni, vagy csak simán egybe az egészet:)

14. K_A_Hikari kérdése: Mi az első dolog, amit megnézel egy másik moly adatlapján?

Mit olvas éppen, mik a kedvenc könyvei:)

15. M_Annie_99 kérdése: Miért kezdted el használni a moly.hu?

Régen sokat írtam, és olvastam valahol, hogy a moly.hu-ra regisztrálni ugymond egy alap dolog, úgyhogy én is megtettem, de aztán nem is igazán foglalkoztam vele, később néztem fel, mikor úgy komolyabban kezdtem el olvasni, falni a könyveket:D

16. Te milyen kérdést tennél hozzá a taghez?

Mit szeretsz a legjobban a moly.hu-ban?

Az én kihívottjaim nem mások mint... Ana_blogger, Lang_Tünde, mgbrown, BlueDeath, gabriellaeld, Fangirl033, Lillsz. Várom a ti tageteket is:)

Megjegyzés küldése

2 Megjegyzések

  1. Imádom ezt a blogot, és imádom a cikkeket!:) Be is követtelek, várom már a többi bejegyzést.:) Nagyon jó volt ez a TAG.
    Ha gondolod nézz be hozzám is.:) Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a kedves szavakat!:) Remélem a továbbiakban is tetszeni fog a blogom. Természetesen benézek hozzád:)

      Törlés