P. C. Harris: Árnyoldal

Író: P. C. Harris
Cím: Árnyoldal
Oldalszám: 432
Kötéstípus: puhatáblás
Kiadó: Álomgyár kiadó
Megjelenés: 2016

Rachelle Morgan nagyon fiatalon lett árva. Hétköznapi lánynak számít egy angol főiskolán. Megismerkedik a gazdag és jóképű David Wishsel. A sikeres David a tizenhét évvel ezelőtt meggyilkolt apjától örökölt céget vezeti New Yorkban. Egyetlen szemtanúként még akkor bosszút esküdött. A gyilkos nyomait követve utazik az Egyesült Királyságba, ahol találkozik a gyönyörű Rachelle-lel.
A két fiatal egyre közelebb kerül egymáshoz, együtt fedezik fel testük és a szerelem titkait.
A férfi azonban nem tud nyugodni, a bosszú hajtja, meg akarja találni apja gyilkosát. Nyomozása során nem várt titokra bukkan: Rachelle-t és a gyilkosságot szövevényes szálak kötik össze. Ez kettejük szerelmébe, vagy akár a lány életébe is kerülhet.
Fényt derít David apja gyilkosának kilétére?
Sikerül megmenekülniük az angol alvilág elől?

P. C. Harris izgalmakban bővelkedő erotikus-romantikus kalandregénye garantált szórakozást nyújt a fordulatos történetek kedvelőinek.


Értékelés: Szürkére színezett részek SPOILEREK! Ha nem látod, akkor emeld ki.:)

Ha nem jól tévedek, ezt a könyvet is megjelenéskor néztem ki magamnak, és az Álomgyár kiadónak köszönhetően el is olvashattam. Köszönöm!
Leginkább a borítók fognak meg, és kreálok belőlük a fejemben szereplőkről, és magáról a történetről, ezért mindig meglepetés ér, ahogyan most is. A fülszöveg viszont elgondolkodtatott, mikor újraolvastam.

Rachelle Morgan angol főiskolára jár, míg David New Yorkban vezeti cégét, aki apja halálát szeretné megbosszulni, de ennek az ügynek Rachelle is a része.
A nyomozás során végül a két főszereplő közelebb kerül egymáshoz, de közben ott az a sok titok... De vajon sikerül a szerelmüknek legyőzni ezt a sok titkot? Kiderül végre az igazság?

Én azt hittem, hogy több David szemszög lesz, és az ő szemszögéből fogom megtudni a történteket, de először is inkább Rachelle és David a szerelmükre koncentrált, mégis az a sok titok ellenére döcögősen ment a kapcsolatuk. Rachelle többet szeretett volna tudni Davidről, ahogy szerintem mindenki, aki a kezébe fogta ezt a könyvet. Mivel nem ismertem Davidet, így Rachelle sem. Igazán kitartó csajnak gondolom, mivel szerintem én már becsavarodtam volna ettől a sok titkolózástól, valamint a történtektől.
Amikor kiderült az igazság igazából nem is tudtam, hogy mire gondoljak: nem erre számítottam és nehezen tudtam el is hinni, hogy egy romantikus résztől hirtelen átugortunk az alvilágba. - Igaz fel van tüntetve a fülszövegben is, de ezt most úgy kell érteni, hogy rendesen Rachelle is belekeveredett. - Kellemes meglepetés volt számomra, ahogy a vége is. Egyáltalán nem így képzeltem el az egészet, de így is elég jó volt olvasni. Olvastatta magát a könyv, már Laurát sem tudtam bevárni a közös olvasás miatt.
Mellesleg szerintem megint újabb karaktereket ismerhettem meg, nem voltak sablonosak, de azért jobb lett volna többet is megtudni a mellékszereplőkről. Imádtam Shane és Rachelle viccelődéseit, főképp a végén.

Igaz hajnalban fejeztem be, de még mindig kavarog a fejem, a történtek hatása alatt vagyok. Mikor már azt hittem, hogy vége lesz ennek az egész ügynek aztán mégis felbukkantak azok a férgek, de szerencsére megmenekültek, és minden jóra fordult.  Ami nem annyira tetszett a történetben az talán az volt, hogy azok a bizonyos fejezetek nem folytatódtak, hanem későbbre váltunk át. Mikor David egyik szemszögét kezdtem el olvasni hirtelen nem is tudtam, hogy mi van aztán ahogy folytattam kiderült. Örülök, hogy oda is be lett szúrva egy David szemszög, egy kicsit másképp láthattam akkor a dolgokat. Mellesleg még az is meglepetés volt nekem, hogy Rachelle kórházba került, ezért még én is rendesen betegnek éreztem magamat, mintha én lettem volna Rachelle helyében, valamint teljes mértékben azt hittem, hogy csak pár nap telt el, közben pedig hónapok. Hihetetlen, viszont egy kicsit úgy érzem, hogy a kisfia elvesztését nem annyira gyászolta meg, bár olvastam, hogy tényleg hiányolta, de akkor leginkább úgy fogalmaznék, hogy inkább a bosszú vezérelte őt is, ami egyáltalán nem meglepő.

Leginkább azoknak ajánlanám a könyveket, akik szeretik a romantikus-erotikus könyveket, valamint vegyítve egy kis kalandregénnyel. (Ez a könyv hátulján a fülszövegben is megtalálható, aminek igazat adok.)

Ez volt az írónő első könyve, de a másodikat is biztosan befogom szerezni, mert már nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy milyen újdonsággal fog előrukkolni az írónő, úgyhogy remélem minél előbb a kezemben tarthatom!:) (Majdnem el is felejtettem, még mamámat is megfogta a fülszöveg; azt mondta, hogy majd kölcsönkéri tőlem a könyvet! Pedig mindig nézegeti az újonnan kapott könyveimet, de egyikre se mondta még ezt.:D)

5/4,5*


Kedvenc szereplő: Shane

Kedvenc idézet(ek): Spoiler, annak aki nem olvasta!

Úgy megmelengette a szívemet ezek a mondatok, nagyon mosolyogtam ezen a részen:):
Kiveszi a kezemből a sampont, beledörzsöli a hajamba, majd körkörös mozdulatokkal masszírozni kezdi a fejbőrömet. Libabőrös lesz a karom a jó érzéstől, csak hagyom, hogy tovább kényeztessen.
– Gyakorlott kezed van. Sok nőnek csináltad már? – szalad ki a számon.
– Van egy lányom… – mondja mosollyal a hangjában.
398. oldal

Mire beszáll mellém, teljesen hitelesen vághatok eltorzult arcot, mert azonnal ledermed, ahogy kinyitja a saját ajtaját.
– Jól vagy, Rach? – kérdezi szinte sokkosan.
– Jön a baba! – mondom elváltoztatott hangon, majd felé nyúlok, hogy beletöröljem a „magzatvizes” kezemet.
Undorodó arcot vág, mikor ránéz a kabátjára, majd a lábamhoz, ahol a gumi anyagú szőnyegen ott lötyög fél deci víz.
– Azonnal viszlek a kórházba! – kiabálja, majd villámgyorsasággal ugrik be a kormány mögé.
Nincs idő, Shane! Neked kell segítened! Fogd ezt a lábam – a nevetést elnyomva egy nagyot nyögök.
Talán színésznőnek kellene állnom, még magamat is meglepem a tehetségemmel, olyan jól alakítok. A járdán többen felfigyeltek ránk, de hál' istennek senki nem akar segíteni a „szülésnél”.
– Ne, ne! Ne csináld ezt velem! Biztos, hogy nem bírod ki a kórházig?
Ránézek a világ második leghelyesebb pasijára, aki most meggyötörten pislog a hasamra. Mikor felpillant, újra vágok egy grimaszt, amitől ő is fájdalmas arcot ölt.
– Segíts megszülni, Shane! – kiáltok rá, hogy még jobban ráhozzam a frászt.
– Jól van, rendben. Meg tudom én ezt csinálni. Oké, minden a legnagyobb rendben, nincs para. Mit csináljak?
– Vedd le a nadrágomat… – nem bírom tovább a színészkedést, hangos hahotába kezdek.
Nem érti, mi történik, még mindig reszketve fogja az egyik lábam, hogy átvessem a váltó felett.
– Most mi van? Ez normális? – kérdi aggódva.
Egy pillanatra megbánom, hogy így átvertem, de aztán eszembe jut a múltkori aljas húzása.
Visszaemelem a lábam a normális helyére, aztán nem bírom már tovább magamban tartani a nevetést.
– Mennyi is az állás? – kérdem gúnyos hanggal, ég mindig nevetve.
Lassan rájön az átverésre, mire hitetlenkedő, aztán mérges arcot vág. Elkapja a fejét. majd összeszorított szájjal mered az előttünk parkoló autóra.
– Te most tényleg ilyen komoly dologgal szívattál meg? Ez nem vicces! – förmed rám, és a kormányra csap.
Nem törődöm vele, még mindig hangosan nevetek, a levegőt is úgy kapkodom. Nem tudom kiverni a fejemből a képét, amikor leesett neki, hogy ő lesz a bábám. Alig várom, hogy hazamenjünk és elmeséljem a többieknek.
– Ne vedd annyira a szívedre! – vigasztalom mosolyogva.
419-420-421. oldal


– Gratulálok kisfiuk született – mosolyog az arcomba az orvos.
David végig mellettem állt, a köldökzsinórt is éppolyan ügyesen vágta el, ahogyan pár éve. Megállás nélkül vigyorog, ami kicsit idegesítő, mert én még mindig nem találkoztam a kisfiammal.
Aztán az ápolónő átnyújt egy apró csomagocskát, amiért az elmúlt három órában annyit szenvedtem.
Kezembe veszem, magamhoz ölelem, majd megtörölgetem a pofiját. A szeme kékjébe azonnal beleszeretek, mert bár az újszülöttek szeme változik, tudom, hogy az övé nem fog,
Ő junior Mr. Kék Szem. 
425. oldal (utolsó oldal)



Borító 5/4*: Egyáltalán nem így képzelem el Davidet, ezért mínusz egy pont:( De csillagos!:D

Ha felkeltette az érdeklődésedet a könyv, akkor rendeld meg most majdnem fél áron kapható!:)


Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések