Tara Altebrando: A távozás

Író: Tara Altebrando
Cím: The Leaving - A távozás
Oldalszám: 446
Kötéstípus: puhatáblás
Kiadó: Ciceró Kiadó
Megjelenés: 2017

Hat ötéves gyerek nyomtalanul eltűnik. Tizenegy év múlva öten közülük visszatérnek, de egyikük sem emlékszik arra, hogy hol voltak ennyi ideig, ki vitte el őket és miért.
Scarlett az egyik az öt közül. Amikor hazatér, alig ismeri meg az anyját, és fogalma sincs róla, ki ő valójában. Lucasra azonban emlékszik, mint ahogy a fiú is rá, de egyikük sem emlékszik Maxra, a hatodik áldozatra. Ő még nem jött vissza. És most mindenki válaszokat akar.

„Amikor elkezded olvasni, se éjjeled, se nappalod. Biztosíthatlak, hogy ezt a könyvet nem fogod tudni letenni.” E. Lockhart, A hazudósok szerzője

Értékelés: 5/5***

Mikor megláttam a fülszövegét egyből tudtam, hogy kell nekem ez a könyv. (Eleinte láttam, hogy meg fog jeleni a Cicerónál a könyv, de igazság szerint nem annyira foglalkoztam vele, mégis azért várólistára tettem.) 
Köszönöm szépen a Ciceró-nak a recenziós példányt!❤

Az elején még minden rendben volt, aztán mikor megláttam, hogy E/3-as írásmódban van egy kicsit megijedtem, mivel nem nagyon szeretem az ilyesfajta könyveket, de tovább olvastam, mert érdekelt, és kimondhatom, hogy ez az első egyetlen könyv, azt hiszem, amit E/3-ban kiolvastam, és még egyszer el fogom olvasni! Az írásmód istenem, ki se tudom fejezni, hogy mennyire jól van megírva, titkozatos, és ahogyan a dolgok egyik pillanatról a másikra megoldódnak, aztán megint nem tudjuk, hogy most akkor mi is van igazából.
A könyv olvasása közben nekem már minden létező dolog megfordult a fejemben, de amit a végére kaptam az valahogyan nem lepett meg. Mivel: Lehet, hogy sokan nem ilyen befejezést képzelnek el a történetnek, de komolyan mondom ennek a történetnek muszáj így befejeződnie... Egyszerűen muszáj, hogy az emberekben további kérdések szövődjenek. 

Pár nap után is állandóan két szó járt a fejembe, amit nem tudtam kizárni onnan, miután elolvastam, és még mindig hihetetlen számomra ez a történet. 

Mindenféleképpen szerezzétek be, kihagyhatatlan!❤❤

Kedvenc idézetek: Rengeteg...



KLIKK. SZISSZ.


„– Az eltűnésed előtti estén – mondta – azt mesélted, hogy elutazol. Egész pontosan úgy mondtad, hogy elmész a „távozásra”. Emlékszel rá? 
Scarlett lehunyta a szemét.”


„Az emberek azt akarják, hogy jó vége legyen, válaszokat akarnak, de legfőképpen akarnak valakit, akit hibáztatni lehet. És ha nem hibáztathatjuk a felelőst, akkor igen, van egy olyan tendencia, hogy az áldozatokat hibáztassuk.”


„Ne bízz abban, aki nem bízik benned.”

„Körhintához nem lehet túl öreg az ember.”

„Visszatérve a földbe. 
Mert por vagyunk. 
Mind meghalunk. 
Mind veszítünk. 
Mind felejtünk. 
Mindannyian mindig távozunk.”


Kedvenc szereplő(k): Kimondottan talán Lucast emelném ki, de mindenkit szerettem a történetben. (Természetesen kivéve párat, akik a sötét oldalon állnak.:D)

Borító: 10/10*
Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de ahogyan a borítóra nézek, egyből kiráz a hideg a hiányzó hinta láttán.




+ Betekintő a könyvbe: katt! (Vigyázat spoiler van benne!)



Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések