Lakatos Levente: Szigor I.-II. – könyvértékelés

Tudom, hogy rég nem volt poszt, de most lesz egy, és megpróbálok sűrűbben hozni nektek értékeléseket:)

Író: Lakatos Levente
Cím: A tiltás gyönyöre (Szigor sorozat 1.)
Oldalszám: 337
Kötéstípus: kartonált
Kiadó: Libri
Megjelenés: 2016

Rendeld meg a Libri kiadótól! 

Az egykoron kicsapongó életű Liza és vőlegénye, a fényes politikai karrier előtt álló Sándor a kívülállók szemében tökéletes álompárnak tűnik, ám színlelt boldogságukat kínos titkok tartják egyben. Mikor a lány egy félreértés folytán találkozik egy sármos idegennel, aki darabokra töri a testi és érzelmi nélkülözés miatt már megrepedt álarcát, a botrány elkerülhetetlen. Vajon Liza képes kiköszörülni a csorbát, vagy az édesapja politikai hírnevével együtt a saját jövőjét is beszennyezi?
Szentesy Igor vagy ahogy a barátai hívják, Szigor keresett reklámszakember, a kormányzó párt újonnan felfogadott propagandistája. Kreativitása, komolysága és keménysége előtt nem csak a politika zárt ajtói, de a női combok is sorban kitárulnak. Ritkán mosolyog, utálja az ellenkezést, de imádja heccelni a sorsot.
Liza és Szigor őrült vágyaktól hajtva félelmetes játszmába kezd, de vajon melyikük a dörzsöltebb játékos ezen az erotikus sakktáblán? Mennyit érnek a titkok? Te képes lennél gyilkolni értük?
Az Aranykönyv-díjas Lakatos Levente a Bomlás, a Szeress jobban!, és számos egyéb sikerkönyv szerzője eddig e-könyvben kiadott népszerű sorozata vadonatúj részekkel kiegészítve végre papírkötésben is a rajongók kezébe kerülhet.
Figyelem, a politikai zsarolással, érzelmi játszmákkal és buja jelenetekkel fűszerezett történet néhol egészen szókimondó!



Író: Lakatos Levente
Cím: A pillangók ébredése (Szigor - sorozat)
Oldalszám: 350
Kötéstípus: kartonált
Kiadó: Libri
Megjelenés: 2016


Rendeld meg a Libri kiadótól!


Liza szinte összeroppan kényszer szülte kapcsolatának béklyói alatt.
Az aranykalitka egyre szűkebb számára, a boldogság lehetőségétől is megfosztottan semmire sem vágyik jobban, mint hogy visszakapja szabadságát. Az összeomlás peremén egyensúlyozva egy botrányos éjszakát követően úgy dönt, hogy külföldre utazik.
A kormánypárt új szóvivője, Szentesy Igor veszélyesen mélyre merül a politikai hazugságok feneketlen tengerében. A férfi, a válófélben lévő elnök jobbkezeként számtalan külföldi útra hivatalos, ami éppen kapóra jön a számára: idegen nők ágyában hajszolt élvezetekkel vesz elégtételt darabokra tört szívéért.
A politikai érdekek által szétválasztott páros útjai egy görögországi este keresztezik egymást. A kettejük között fellángoló szenvedély újabb fájdalmat szít vagy ezúttal kegyelmet gyakorol felettük a sors? 
A kétszeres Aranykönyv-díjas Lakatos Levente hatalmas sikernek örvendő Szigor című regénytrilógiának második kötetében érdek és érzelem ismét összecsap.


Értékelés: 5/5

Nagyon mást vártam ettől a könyvtől. Rá néz az ember a borítóra, és azt mondja már is, hogy egy Szürke féle könyv… Én is valamennyi szinten abban a hitben voltam, de azért mégis bennem volt az, hogy másképpen is meglehet írni egy olyan történetet. 

Ez a történet – sorozat – egyáltalán nem olyan, mint a Szürke, sőt! Igaz csak a filmet láttam belőle, de szerintem azért így is tudja az ember, hogy miről szól… 
Tavaly kezdtem, és fejeztem be az első kötetet, amit két nap alatt simán kiolvastam, a második kötet már átcsúszott januárra… Egyáltalán nem bántam meg! 
@olvassunkegyutt

Eszméletlenek voltak a fordulatok, a szereplők, az egész történet, és főképpen nem a szexen volt a hangsúly! Azt viszont nem gondoltam volna, hogy ennyire benne lesz a politikában a történet, volt amikor nem is értettem, hogy miről van szó, de újra elolvastam, és próbáltam újraértelmezni. 
Hihetetlen, hogy sajnos a mai világban is történnek ilyenek a politikában… Csak egy fenyegetés… Egy szerződés… És már nyakig benne vagyunk az egész politikában, ahonnan alig fogunk tudni megszabadulni, a saját életünkért küzdünk…

Voltak olyan részek, amiktől egyszerűen ideges lettem, hogy a szereplő miért teszi ezt, aztán rájöttem, hogy basszus a mai világban is ezt csináljuk! Jön valami jó, rá egy rossz, és minden romba dől… Magyarázkodunk, menekülünk az érzéseink elől…

Összességében én nekem tetszett, tanultam is belőle valamit, tartalmas egy történet volt, és már nagyon várom a következő részét!
Kedvenc idézet(ek): Itt egy pár belőle:

„– Vetkőzzön le! – utasít ellenszegülést nem tűrő hangon. Máris? Nem gyors ez egy kicsit? Nem túl naturális? Bár igaz, vonakodnom felesleges, előbb-utóbb úgyis meztelenül simulok majd Sz. Igor karjába: ahogy elhessegetni sem tudtam a gondolataim közül, ellenállni is képtelen leszek neki. Vontatottan ugyan, de lecsúsztatom magamról a kabátomat, és hagyom, hogy a földön landoljon. Aztán lefejtem a vállamról a ruhám pántját, és a lenge anyag szintén az előszoba kövére hull. Én, aki egykoron a férfiak madzagon rángatásában leltem örömömet, most kiszolgáltatottan és lecsupaszítva, fekete csipke fehérneműben állok a szinte idegen Sz. Igor előtt. – Arra céloztam az imént, hogy a kabátját vegye le – lép közelebb a férfi, és szorosan a hátamhoz simul. – Tudja, mit szoktam tenni a felkínálkozásra hajlamos nőkkel? Azokkal, akik mindennél jobban vágynak arra, hogy szétfeszítsem a combjukat? – Puhíthatatlan hangjától szikra pattan, melytől lángra lobbanok. – Azokkal, akiket erősebben leng körbe az alkohol szaga, mint a drága parfüm illata? – Mit? – kérdezem lehunyt szemmel. Arcpirító válaszra számítok. – Hazaküldöm a vőlegényükhöz – szuszogja a nyakamba nyilvánvaló célzásként előző esti kifogásomra, miszerint kapcsolatban élek.”

„– Nagyon szeretném, ha a beszéd helyett most másra használnád a szádat – préseli ki fogai között a mondatot, és míg én hápogva veszek levegőt, ő visszahangosítja a zenét. Lecsavarom. – Te most komolyan arra céloztál, hogy egy kabrióban szopjalak le? – fordulok felé elképedt arccal. – Az ötlet nem rossz, de arra gondoltam, hogy énekelj – mutat az autórádióra. – Abban is igen tehetségesnek mutatkoztál Dühömben ezúttal én csavarom fel a hangerőt, majd tüntetőleg elfordulok Igortól.”

„– Semmi kedvem reggel a takarítók előtt is meztelenül hemperegni az ágyban. Számomra abszolút értelmezhetetlen a szállodák takarítási rendszere. Ha pihenni érkezek, szeretnék reggelente minél tovább lazsálni, de nem tudok, mert a takarítók rám rontanak. – Már most felkapcsolom a táblát – mondja, és a problémát orvosolandó kikel az ágyból. – De lelkes lettél hirtelen! – kacagok fel. – Hozzá is láthatsz a meztelenkedéshez! – Aztán majd elterjesztik rólunk a szállodában, hogy koszosak vagyunk – rántok elő egy újabb kifogást. Somolyogva várom a választ, de az csak nem érkezik. Kíváncsian hátrasandítok. – Most mit csinálsz? – hördülök fel, amikor megpillantom a füléhez szorított telefonkagylót. – Megoldom a problémádat – von vállat, a telefonba pedig angolul folytatja: – Szeretném lemondani az itt tartózkodásunk idejére a szoba napi takarítását. Imádom nézni, ahogy a barátnőm fehérneműben takarít, ő pedig szeretne a kedvemben járni. Köszönöm! – Ho-ho-hozzád vágom! – dadogom a fenyegetésemet a borospoharamat emelve. – És kérem, küldjenek egy üveg bort a szobába – kéri még mindig a telefonba Igor. Eltátott ajakkal bámulom, amint leteszi a kagylót, és mint aki jól végezte dolgát, visszasétál az ágyhoz. – U-ugye ezt most csak eljátszottad? – hebegtem továbbra is zavaromban a hálóingem varrását babrálva. – Te soha nem hiszel nekem? – kérdez vissza. Visszaheveredik az ágyra, hátával a fejtámlának dől, pillantásában csillog a komiszság.”

Kedvenc szereplő(k): Liza, Igor

Borító(k) 5/5: Nekem tetszenek, ha elolvassa az ember őket rájön, hogy miért is olyan amilyen a borító..:) 

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések