Katie McGarry: Pushing the Limits - Feszülő húr – könyvértékelés



Író: Katie McGarry
Cím: Pushing the Limits / Feszülő húr (sorozat)
Oldalszám: 440
Kötéstípus: kartonált
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Megjelenés: 2014


Rendeld meg a Könyvmolyképző kiadótól!

ANNYIRA ELLENTÉTESEK…
ÉS MÉGIS MILYEN ÖSSZEILLŐK!
Senki sem tudja, mi történt aznap éjjel Echo Emersonnal, amikor a menő fiúval járó népszerű lányból pletykák tárgya, kirekesztett lett, karján hátborzongató sebhelyekkel. Még Echo sem emlékszik a teljes igazságra.
Amikor aztán berobban az életébe Noah Hutchins, a szívdöglesztő, lányfaló, megközelíthetetlen fiú a fekete bőrdzsekijében, és meglepően megértő vele, Echo élete olyan fordulatot vesz, amilyenre sosem gondolt volna.
Valószínűleg semmi közös nincs bennük. Mindketten olyan titkokat rejtegetnek, melyek lehetetlenné tehetik kettejük kapcsolatát. Egymás iránti őrült vonzalmuk mégsem foszlik szét, és Echo felteszi magának a kérdést, hogy meddig FESZÍTHETIK A HÚRT, és mit kockáztatna azért a fiúért, aki talán megtanítja őt ÚJRA SZERETNI.
„Félszeg románc, mely beszippant és többé nem enged el. Én horogra akadtam!” – Gena Showalter, New York Times bestsellerszerző
„Ennek a történetnek lelke van! Komolyan mondom, a történet az ember szívébe markol, de közben meg is simogatja, és azt suttogja, mindig van remény. …életem egyik legjobb YA könyve volt.” – deszy-konyvesblog.blogspot.hu


Echo és Noah
Értékelés: 5/5*

Egyszerűen még most sem tudom elhinni, befejeztem a könyvet, amit annyira el akartam olvasni, és teljesen másra számítottam, de te jó ég!!
A szereplők, a megfogalmazás, minden egyszerűen fantasztikus, és elgondolkodtató!
Fogalmam sincs, hogy hogyan fogalmazzam meg. egyszerűen ezt mindenkinek el kell olvasnia, és belecsöppennie ebbe a világba, mert ez a könyv tényleg megmutatja, hogy van kiút a sötétségből is, vannak megoldások a problémáikra, amit saját magunk is megoldhatunk, és mindig tudunk segítséget kérni, csak beszélnünk kell róla, és bízni.:)

Kedvenc idézet(ek):

„- Van pénzed? - kérdezte Noah.
- Tessék?
Összedörzsölte a mutató- és hüvelykujját.
- Dinero? Suska? Van nálad lóvé?
Nem tudtam, mire akar kilyukadni, ezért megráztam a fejem. Erre átnyúlt a pulton, és fogott egy kést. Elfelezte a hamburgert, és a kettőnk közé tolta a tányért.
- Tessék! És ne nyúld le az összes sült krumplit!
- Komolyan mondod?
Noah harapott egyet a saját feléből.
- Naná! Nem akarom, hogy éhen haljon a korrepetálóm.
Megnyaltam a számat, mint egy képregényfigura, aztán beleharaptam a zamatos hamburgerbe. Mikor a szaftos húshoz ért a nyelvem, lehunyt szemmel felnyögtem.
- Azt hittem, a lányok csak akkor néznek ki így, ha orgazmusok van.
A falat elakadt a torkomon, köhögtem. Noah elfojtott egy nevetést, közben közelebb tolta hozzám a vizemet. Bár elmúlna a bosszantó pír az arcomról attól, ha iszom!”


„Jacob fülig érő szájjal épp kezet rázott egy férfival a színpadon. Aztán a férif átadott neki egy díjat.
- Mesélj a könyvedről a hallgatóságnak!
Az én öcsém magabiztosan odalépett egy mikrofonhoz, mely az ő magasságához volt beállítva, és a közönségre mosolygott.
- Arról az emberről írtam, akit a legjobban szeretek, a bátyámról, Noah-ról. Mi nem lakunk együtt, ezért azt írtam meg, ahogy elképzelem, mit csinál, amikor nem vagyunk együtt.
- Na és mi az? - faggatta a zömök férfi.
- Ő szuperhős, aki megmenti a veszélybe került embereket. Ő mentett meg engem és az öcsémet is néhány éve, amikor majdnem meghaltunk a tűzben. Noah bátrabb, mint Batman. - A tömeg nevetett.
- Én is szeretlek, kisöcsi. - Nem tudtam szó nélkül megállni.
Látni, ahogy ott áll, és még mindig úgy rajong értem, mint ötéves korában… ez túl sok volt.
Jacob mosolya hirtelen teljes izgalomra változott.
- Noah! - Egyenesen rám mutatott. - Ott van Noah! Ő a bátyám, Noah!
Jacob nevelőszüleiről tudomást sem véve leugrott az emelvényről, és végigrohant a középső folyosón.
Joe lehajtotta a fejét, Carrie megdörzsölte a szemét. Jacob a karomba vetette magát, és a tömeg tapsban tört ki.”

„- Mindannyiunknak nagyon hiányzik. Szomorú dolog, hogy a kisbaba sohasem fogja megismerni.
Kedves nézőink, isten hozta önöket ismét az Ashley show-ban, amely nem jöhetett volna létre, ha nincsen Ashley és az apám pénze.”

„- Mert felnőni azt jelenti, hogy kemény döntéseket kell hoznunk, és a helyes dolgot cselekedni, nem szükségszerűen jelenti azt, hogy jó érzés megtenni azt a dolgot.”

„- Rendben is van, ha szeretsz valakit az öcséiden kívül, Noah. Nem árulod el sem őket, sem a szüleidet azzal, ha éled az életedet.
És megtörtént. Évek teltek el úgy, hogy visszatartottam, de most kibuggyant belőlem a fájdalom. Mindaz a harag, bánat és fájdalom, amit elzártam még magam elől is, hogy soha többé ne érezzem, most a felszínre tört.
- Anyát és apát akarom! - Nem tudtam levegőt venni. - Vissza akarom kapni a családomat!
- Tudom - mondta, és újra magához ölelt.”

Kedvenc szereplő(k): Echo, Noah, Isaiah, Beth

Borító 5/3: Találó, de Noah izmosabb:3

+Kiegészítő képek:



Aires dögcédulája látható Echo kezében

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések