Julia Lewis Thomson: Többek által – könyvértékelés

Író: Julia Lewis Thomson
Cím: Többek által
Oldalszám: 245
Kötéstípus: kartonált
Kiadó: Álomgyár Kiadó
Megjelenés: 2016.

Rendeld meg az Álomgyár Kiadótól a könyvet!
Bookline-on most 30%-os akció! 

Te megérdemelnéd a második esélyt?

Anna mély érzésű lány, aki szeretetre vágyik. Igazán megérdemelné, hogy boldog legyen. A Defektesek dobosa, András megadja neki mindazt, amire szüksége van: szerelmet, nyugalmat és boldogságot. De vajon mindez az övé lehet anélkül, hogy megjárná a poklot? Annának nem adatik meg a könnyebbik út

Az élet tragédiák sorozata. Anna, amikor már mindent elveszített, ráébred, hogy választania kell: hagyja, hogy végleg maga alá temesse az önsajnálat, vagy belekapaszkodik egy halvány napsugárba, és elhiszi, hogy az rá ragyog.

Vajon Anna képes szembe nézni saját félelmeivel, és megleli azt, amiért érdemes küzdenie? Lesz-e elég bátorsága újra szeretni és az új szerelemért áldozatokat hozni? Tud-e küzdeni egy olyan férfi szerelméért, akivel a kapcsolatát mindenki helyteleníti? Vagy engedi, hogy mások irányítsák, azt remélve, hogy így nem érheti több fájdalom?

Julia Lewis Thomson valódi mélységekbe és magasságokba röpíti olvasóját. A szerző hisz abban, hogy kockázatokat kell vállalnunk ahhoz, hogy megtalálhassuk a boldogságot, amihez olykor fel kell égetnünk a hidakat magunk mögött, illetve meg kell bocsátanunk magunknak és a szeretteinknek.

Értékelés: 5/5

Elkezdődött... #julialewisthomson #többekáltal #alomgyarkiado
Instagram: @olvassunkegyutt
Nem tudom azt mondani erre a könyvre, hogy imádtam, mert ez sokkal több, mint imádás. A könyv megtanít arra, hogy kockáztassunk, és hogy ne másoknak akarjunk megfelelni, éljük az életünket.
Igazából az elején nem is tudtam, hogy miért érzem annyira furcsának a könyvet, már azt hittem, hogy megint nem fog tetszeni egy könyv, de aztán rájöttem, hogy van amiben hasonlítok Annára, amit nem tudtam elhinni, felfogni. Egy jelenet teljesen leírja, ahogy érzek. Ilyen lenne az, ha magamról olvasok egy könyvet?
Rávilágított arra, hogy meg kell változzak valamilyen szinten, és talpamra állni, mert ez így nem mehet tovább. Viszont ezt elérni nehezebb folyamat lesz, mint az ember hinné...
Ma is olyan dolgot tettem, amit azt hittem tegnap, hogy nem fog menni, és lehányok valakit, aztán mégis sikerült véghez vinnem a tervem.

Mindig történik valami, ami miatt tovább kell olvasnod, mert érdekel, hogy vajon mi lett volna, ha... 

Izgalmas, romantikus, könnyen olvasható történet.... Ajánlom, ahogyan Julia Lewis Thomson is:
 „Ajánlom mindenkinek, aki elég bátor ahhoz, hogy levegőt vegyen.” 
Kedvenc idézet: Úgy teljesen kedvenc idézetet sajnos nem nagyon tudok mondani, mert rengeteg van..:3 Itt egy pár azért:

„– Szeretlek! Szép vagy – suttogta.
Mi? Tessék? Jól hallottam? Ez teljesen megörült? Még soha senki se mondta nekem őszintén, hogy szeret.”

„Vak vagy, ha szépnek látsz.”

„– Ha ezt ilyen jól megdumáltuk, menjünk, rúgjunk be! – kiáltotta el magát Maxim. – Pár csajt még nem szereztem meg. Muszáj pótolnom a hiányosságokat, mielőtt nagyobb vadakra lövök.
– Gusztustalan egy fráter vagy, de szeretünk – vágta hátba Fecó az én majdani legjobb barátomat.”

„– Maxim! Hol a jó modorod?
– Volt neki valaha?”

„– Nem jöhetsz abban. Öltözz fel rendesen! – ripakodott rá.
– Nem vagy az apám!
– Nem is! Ő nem kérni fog, ha meglát úgy, hanem ki sem enged a házból.”

„– Kurva – sziszegtem.
– Mit mondtál?
– Csak meghatároztam a foglalkozásodat, talán problémád van ezzel?”

„Hamar megtanultam, hogy nem szokhatom meg az állandóságot, mert az emberek jönnek-mennek, meghalnak körülöttem.”

„– Mesélj inkább a legújabb hódításaidról! – Ugyanolyan mind. Kezdem unni, a gimiben még izgalmas volt. Olyan üres az egész.
– Huh, hát nem hittem, hogy valaha is megváltozik a véleményed erről a…
– …sportról – vágott a szavamba.
– Azt mondod, sport?
– Azt. Már semmi élvezet sincs benne, nem érzek semmit, csak a rutint. Múlt héten, miközben egy bigét döngettem, azon gondolkodtam, hogy mit kell vennem a boltban.”

Kedvenc szereplő: Anna, András, Tamás, Maxim

Jó, hát ez több, mint egy, de annyira imádtam őket! (Több volt, mint imádás:D)

Borító: 10/10
Nagyon tetszik a borító, valami eszméletlen!! A szín, a cím, az „arc”. Nem tudom jobban kifejezni magam. Baromi jó!*-*

Köszönöm szépen Julia-nak, hogy megírta a könyvet, és dedikálta a könyvet, remélem még többen fogják elolvasni, mert szerintem kihagyhatatlan egy ilyen jó könyv!😍
Valamint az Álomgyár Kiadónak, hogy könyv formátumban megjelent!

Ui: Már várom a Maxim szemszögéből a folytatását...;)

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések