Mia Asher: Laza erkölcsök



Író: Mia Asher
Cím: Laza erkölcsök
Oldalszám: 287
Kötéstípus: puhatáblás
Kiadó: Művelt nép

Eladom a lelkem,
de nem érdekel.

A szerelem önző

A nevem Blaire.
Én vagyok a rosszlány.
A másik nő.
Aki végül sosem kapja meg a pasit.

Én bukom a gazdag pasikra.
A kurva.
A gyökértelen.
Akit imádtok gyűlölni.

Én is utálom magam
Mindenkinek van egy története.

Készen álltok az enyémre?

Értékelés

Egy-két évvel ezelőtt a Laza erkölcsök borítója teljesen megfogott, ezért eldöntöttem, hogy egyszer az életben mindenképpen el fogom olvasni. A fülszöveget elolvasva egyáltalán nem tudtam, hogy mire számítsak. Az egész történet egy darabig nagy kérdőjel az olvasó számára, hiszen sosem tudhatod, hogy Blaire mit fog lépni, mivel az érzései kiszámíthatatlanok.

Blaire White élete borzalmas, ám az életvitele annál izgalmasabb. Bukik a gazdag pasikra, egyenesen imádja a pénzt és luxusban szeretne élni. Ám valójában a szíve legsötétebb bugyraiban ott van az érzékeny lelke, az a lány, aki igazából akar lenni. Jön egy férfi, aki végre előre hozza az igazi Blaire-t, ám a lány nem tudja féken tartani az érzéseit. Szerelem vagy luxus körülmények? A kettő sajnos nem lehet egyszerre.

 @olvassunkegyutt
Őszintén be kell vallanom a történet lassan indult be és fogalmam sem volt, hogy merre lyukadunk ki. Viszont úgy gondolom igenis kellett a bevezető rész a történetnek, mivel a végére minden egyszerre csattan, és az olvasó csak szájtátva próbál majd lapozni, miközben már elfogytak már az oldalak.
Blaire gondolkodásmódja sokak számára idegesítő lehet, ugyanakkor én megláttam benne azt a különlegességet, amit minden olyan olvasó, akinek a szívét elrabolta ez a történet. ❤ Blaire-t, ha egy szóval tudnám jellemezni: kiszámíthatatlan. Az érzéseit olyan mélyre ássa el, amennyire csak lehet. Néha felbukkannak, de azonnal el is rejti őket, hogy még véletlenül se keljen szembenéznie a kegyetlen valósággal. Talán az olvasóra rájön egy fura érzés, de még is ettől lesz a történet: különleges, meghökkentő.

Ugyan csak végére pörögtek fel igazán a cselekmények, ezért csak remélni tudom, hogy a folytatás még ennél is több mindent fog tartalmazni, hiszen nem csak egy szemszögből ismerhetem meg a történetet, hanem mindhárom fél érzéseibe utat enged az író.
Kicsit sajnálom, hogy ennyire kevesen érdeklődnek az írónő munkássága után, pedig szerintem igenis van benne valami megmagyarázhatatlan erő, amitől érdekesnek, kreatívnak érezheti az olvasó az írásait. Azért ajánlom nektek a Laza erkölcsöket, mivel egy rövid, ugyanakkor elgondolkodtató könyv, amit minden erotikus-romantikus kedvelőt elkápráztat! ❤

Rendeld meg most -70% kedvezménnyel!

Forrás: https://www.goodreads.com/book/show/21536151-easy-virtue

❤❤❤

– Szoktál imádkozni, Lawrence?
[…]
– Nem. Miért?
– Én addig imádkoztam, amíg rá nem jöttem, hogy isten süket. Most valahányszor letérdelek, azt nem azért teszem, hogy imádkozzam.
Csendes nevetése betölti a helyiséget.
– Ha az ördög nő volna, és neve is lenne, bizonyára Blaire-nek hívnák.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések