Ruby Saw: Gázt neki Chiara!


Író: Ruby Saw
Cím: Gázt neki, Chiara!
Oldalszám: 268
Kötéstípus: puha táblás
Kiadó: My-book (magánkiadás)

Fülszöveg

Az ​autóversenyzés nem nőknek való, mondják.
Chiara De Felice álmát azonban ez a kijelentés nem tudja szétzúzni. A fiatal olasz lány gyerekkora óta az autók és a sebesség megszállottja.
Egy utcai gyorsulási versenyen az egykori Forma-1-es pilóta, Alessio Marino felfigyel a szélvész lányra, és lehetőséget ajánl neki, hogy megmutathassa, van helye egy nőnek az autóversenyzés királykategóriájában.
Chiara nehezen illeszkedik be, és sok sérelem éri a háta mögött. Leginkább az egyik rivális csapat pilótájától, a belga Warre Janssens-től kap hideget-meleget a pályán és azon kívül. A rivalizálásuk megmérgezi az egész száguldó cirkusz légkörét.
Azt gondolná az ember, hogy ebben a sportágban nincsen helye a szerelemnek, főleg, ha az a bizonyos kedves férfi a rivális csapat versenyzője.
Miro Koskinen, a finn szuperpilóta addig a pillanatig csak a versenyzésnek él, amíg meg nem látja Chiarát. A lány tökéletes ellentéte a higgadt skandinávnak, ám mégis lángra lobban iránta.
Warre eközben csak arra tud gondolni hogyan nyerhetné meg a 2005-ös idényt, és az önzőségével, egójával félresöpör mindenkit, aki az útjába áll, ezért pedig bármire képes. Még Chiara húgát, Allegrát is behálózza.
Mi sül ki egy érzelmileg túlfűtött harcból, amiben a feleknek már fogalmuk sincs hányadán állnak az emberséggel? Chiara vajon helyt áll, és bebizonyítja, hogy van helyük nőknek a Forma-1-ben?
Tizenhat futam. Három esélyes. Egyetlen világbajnok.

Értékelés

Rubynak eddig mindegyik könyvéhez szerencsém volt, és el kell ismernem a mostani legújabb könyve, a Gázt neki Chiara! című könyve messze a legjobb lett.

A történetet négy szemszögből ismerhetjük meg: Chiara, Miro, Warre, és Allegra szempontjából.
Egy utcai gyorsulási versenyen az egykori Forma-1-es pilóta, Alessio Marino felfigyel Chiarára, aki ezek után esélyes lehet nőként, hogy világbajnok legyen. Ám, akadnak ellenfelei: a belga pilóta, Warre Janssens és a skandináv Miro. Miro ugyan az első pillanattól kezdve teljesen odavan a lányért.
Vajon ki lesz a világbajnok? Sikerül Chiarának megbirkóznia a nehézségekkel?

Eddig ez a kedvenc könyvem Rubytól. Nagyon látszik, hogy szívét-lelkét beleadta ebbe a könyvbe. Persze az előzőekbe is, de ezt a könyvét még különlegesebbnek éreztem. A szereplőket az elején furcsálltam és inkább Warre és Allegra nőtt a szívemhez, de később Miro és Chiara is nagy kedvencem lett. Chiara személyében saját magamat is megláttam
Kicsit nehezen indult be nálam a történet, így picit féltem, hogy el fogom húzni az olvasását, de utána mikor leültem rendesen olvasni, akkor ott befaltam a megmaradt fejezeteket. És azt kell mondanom, hogy: azta!
Aki olvasta az előző köteteit Rubynak, és nem annyira tetszett neki, az olvassa el ezt, és akkor teljes mértékben meg fog változni a véleménye.
Körülbelül a felénél járhattam, amikor még saját magamat is felismertem a könyvben, így ennek következtében még jobban hozzám nőtt a történet, és a szereplők is.
Azt imádom Rubyban, hogy legyen bármennyi szereplőszemszög: mindig meg tudja oldani, hogy izgalmas és meglepő legyen az olvasó számára az adott könyv. Ez a kötete egy hatalmas előrelépés volt. Minden romantikus, (nem csak) Forma-1 rajongónak ajánlom! Garantáltan magába szippant és elvarázsol.

Rendeld meg a könyvet írónőtől (dedikáltan) vagy töltsd le ebookban!


Köszönöm szépen az írónőnek a könyvet és azt, hogy megemlített megint a köszönetnyilvánításában! ❤

Ráadásul Chiara olyan híres lett, hogy még Shawn Mendes is felkérte egy videóklip erejéig. Remélem Miro nem lett féltékeny. :D 


Kedvcsináló idézetek:

Minden sokkal jobb lett volna, ha farokkal a lábam között születek.

Teljesen biztos voltam magamban, mint addigi életem során mindig. Már a homokozóban is nálam volt az összes lapát, a többieknél pedig egy sem. Az iskolában is én voltam a legmenőbb, a legjobb minden téren, és ez folytatódott tovább és tovább. Sosem volt ellenfelem, sosem volt senki, aki felszólalt volna ellenem. Engem így neveltek, hogy mindig, mindenhol és mindenkor nekem kell az elsőnek lennem. A rangomból kifolyólag is, illetve a családom neve miatt is. Világ életemben versenyezni akartam és győzni, kerüljön bármibe is. A Forma-1 pedig hatalmas lehetőséget adott a kezembe, hogy mindenki megtudhassa, hogy ki vagyok én: nyertes, milliomos és a legnagyobb király a Földön.

Fesztelen volt, mégis egyenes. Félénk, de határozott. Gyönyörű, de veszélyes. Olyannak hatott, mint egy szelidítésre váró kanca.

Allegra igyekezett a közelembe kerülni, de lepöcköltem, mint egy szélvédőre ragadt bogarat.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések