Megszállottak viadala - sorozatajánló (1.-2. évad)

Tartalom:
Két nő küzd egymással. Villanelle egy elegáns, tehetséges pszichopata gyilkos (Jodie Comer). Eve (Sandra Oh) pedig unalmas biztonsági szolgálati munkatárs, akit nem elég ki az íróasztalhoz kötött munkája. Luke Jennings regénysorozatából.

Kategória: 
krimi, thriller, dráma

Szereplőgárda:
Sandra Oh
Jodie Comer
Fiona Shaw
Owen McDonnell


Előzetes


Ajánló


Huh! Őszintén: huh! 
Az elején egy kicsit furcsán indult a kapcsolatom a sorozattal: picit lassan, de még is biztosan mentek tovább a részek. 
Aztán az első évad felénél úgy beindultak a szálak, hogy az hihetetlen. Csak kapkodtam a fejemet és egyre jobban kezdtem érzelmeket fűzni Villanellehez, mint ahogyan Eve is.
Én csak a fejemet fogtam még a második évad befejezésénél is, és még mindig nagyon sok dolog tisztázatlan a fejemben, de szerintem nagyon sok ember fejében is így van, akik látták a sorozatot. Így nagyon remélem, hogy egy harmadik évad is fog érkezni, mert ezt így nem hagyhatják. De ha így hagyják én szerintem meg fogok őrülni. :D
Azt kell mondanom, hogy Jodie Comer egy nagyon jó választás volt Villanelle szerepére. Aki látta A fehér hercegnőt tudja jól, hogy Jodie-nak ez a karakterfajta nem is áll annyira messze tőle. Hihetetlen! 
Őszintén Jodie két karaktere (Villanelle és Elizabeth hercegnő) többször is meglepett engem a két sorozat alatt. Mikor próbáltam Villanellenek hinni, mindig romba döntötte, amit egyszerűen csíptem benne. Határozott, kemény, nem válogat. Persze, mert egy pszichopata. Az ő karaktere egy kicsit megtanítja az embernek azt, hogy ne higgyen el mindent, amit mások mondanak.
Sandra Oh-tól a sorozat előtt egyetlen egy filmet sem láttam, de arcra a színésznő nem volt teljesen idegen a számomra. Nem tudom, hogy a könyv szerint milyen Eve, de ki kell mondanom, hogy ő is remek választás volt.
Sandra és Jodie karaktere titokzatos, de ennek ellenére elvarázsolja az embert a színészi játékukkal. 
Még a snitt adatlapján is eléggé szép százalékon áll, ahhoz képest, hogy ott is rendesen mennek a csillagozások, mint akár molyon. (Még a cím választása sem rossz, a Megölni Eve-t helyett. Aki megnézi, az meg is fogja érteni, hogy miért is illik a sztorihoz ez a cím.)
Azt kell mondjam, hogy a sorozat: összeszedett, aprólékos, kissé vicces, és egyben meghökkentő.
Mindenkinek ajánlom, aki nem idegenkedik a vértől, és a pszichopatáktól. Ha elkezded garantált, hogy két nap alatt befejezed. (De még egy nap alatt is kivégezhető.) 

Ha megjött a kedved a sorozathoz, akkor keresd az HBO-GO kínálatában!

Képek a sorozatból:




Unalmassssss! :DDD






Kulisszák mögötti képek










Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések