Ruby Saw: Csak két lépés Észak


Író: Ruby Saw
Cím: Csak két lépés Észak
Oldalszám: 242
Kötéstípus: puhatáblás
Kiadó: MyBook


Észak-Korea. ​Egy földrész, aminek a puszta hallatán összeszorul az emberek gyomra.
Hadley Hilson újságíró azonban nem így volt ezzel, és csatlakozott a volt egyeteme tanulmányi kirándulásához, ami Dél-Koreába indult, de érintőlegesen az északi határhoz is. Az újságíró élete nagy sztorijára készül, az Észak- és Dél-Korea közti különbségek bemutatásával.
A drogok nem illegálisak északon, mégis elkülönítik a busznyi diákot a határnál, miután füvet találnak az egyik táskában.
A csoportot kísérő professzor furcsán viselkedik. Amerika nem töri magát, hogy a dolgok után járjon.
Hadley-t furcsa élmény éri: taszítja, de egyben vonzza is Jin Park ezredes, amire nem tud magyarázatot adni.
Jin küzd a szívével és a józan eszével, de alul marad a harcban.
Meddig megy el egy újságíró a tökéletes sztoriért? Vajon ott a katonák tényleg mindent megtehetnek? Ki áll az egésznek a hátterében?
Korrupció, hatalom, élni akarás, vágy és szenvedély.

Egy rendkívül jól megírt sokkoló és kegyetlen történet szerelemről, hazugságról, az élet könyörtelen oldaláról, amely az első oldaltól az utolsóig rabul ejt. – D's Heaven of Books

Az alapötlet zseniális, imádtam az elejétől a végéig. A szereplők mind érdekesek, a történet tele van fordulatokkal, én végigizgultam az egészet. Természetesen a romantikus szál sem maradhatott el, ami csak még érzelemdúsabbá tette a könyvet. Teljesen beszippantott, olyan volt mintha ott állnék a szereplők mellett. – Sunny Blueberry Könyvespolca

Értékelés 

Miért ilyen rövid? Ez volt az első kérdésem, mikor befejeztem a könyvet. Annyira olvastam volna még tovább Hadley és Jin történetét, és jobban beleástam volna magamat Észak-Koreába. Vigyázz a végén még én is hazudok! :o  Eddig csak a romantikusabb könyveit ismerhettem meg Rubynak, de most már egy teljesen új témával rukkolt elő a szerző. Most legalább én is kicsit kimerészkedtem a komfortzónámból.
A borító nekem nagyon tetszik; eddigi kedvencem Ruby könyvei közül. Ha az ember a kezébe veszi csak csodálkozik rajta. Amikor én megkaptam ez történt pár percig, még anyukámnak is megmutattam. Olyan szép! :D
Azt hiszem a történetet nem is kell bemutatnom, hiszen a fülszöveg minden olyan információt mutat, amit a könyv elolvasása előtt tudni kell az olvasónak. De azért még is egy pár szót róla: nagyon tetszett, hogy egy új kis világba csöppenhettem, és végig izgulhattam a szereplőkkel. Csodálkozhattam a végén.
Első fejezet elolvasása után teljesen ledöbbentem, mert teljes mértékben nem erre számítottam. Ez után tudtam, hogy a történet még sok mindent fog tartogatni számomra. Jobban meg szerettem volna ismerni Jin-t, de a helyzetük miatt nem lehetett.
A könyv pörgős, akció dús, hihetetlen, és megrázza az embert. Egy felejthetetlen, teljesen egyedi élményben lehet része az olvasónak a Csak két lépés Észak elolvasásakor.
Az írón teljes mértékben látszódik a fejlődés, és egyre jobb ötletekkel rukkol elő a könyveiben. Már várom, hogy a következő könyvét olvashassam!

... és még nagyon szeretném megköszönni az írónak, hogy küldött nekem egy példányt a könyvből, és ráadásul még a saját nevemet is visszaolvashattam a végén a Köszönetnyilvánításban. ❤ Hatalmas megtiszteltetés!☺



Vásárold meg a könyvet egyenesen a szerzőtől, méghozzá dedikáltan! :) 
Hamarosan e-bookban is elérhető lesz!
Kövesd Rubyt: 
facebookon, instagrammon, csoportjában, weboldalán


Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések